صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

ادامه اخبار کذب رسانه‌های عراقی درباره ایمن حسین
نشریه «المدی» عراق درباره جزئیات پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس به ایمن‌حسین مهاجم ملی‌پوش این کشور و باشگاه الجزیره امارات خبر داد. این رسانه عراقی نوشت: باشگاه پرسپولیس قهرمان لیگ ایران پیشنهاد امضای قرارداد یکساله به ایمن حسین با دستمزد سالانه بیش از نیم میلیون دلار ارائه کرده است. البته این دستمزد خالص است و در صورت گلزنی و قهرمانی پاداشی نیز برای این بازیکن در نظر گرفته می‌شود.
در ادامه خبر آمده: «ایمن حسین به خاطر دریافت چندین پیشنهاد از باشگاه‌های قطری و اماراتی به پرسپولیس اعلام کرد تا چند روز به او مهلت بدهند تا تصمیم نهایی‌اش را بگیرد. حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ایمن حسین را ترغیب کرده تا به‌صورت جدی به پیشنهاد باشگاه ایرانی فکر کند و به‌دنبال چالش در لیگ برتر ایران باشد.»
500 هزار دلار به عبارتی 25 میلیارد تومان می‌شود ضمن اینکه باز هم به نقل از همین سایت‌های عراقی گفته شده بود رقم دریافت رضایتنامه این مهاجم از الجزیره امارات بالغ بر 400 هزار یورو است که آن هم حدود 20 میلیارد می‌شود. با این حساب و بر اساس اخبار رسانه‌های عراقی پرسپولیس حاضر است برای این مهاجم نه چندان با کیفیت 45 میلیارد خرج کند که دیوانه‌وار به نظر می‌رسد و اصلاً منطقی نیست تا مشخص شود تمام اخبار رسانه‌های عراقی درباره این بازیکن و علاقه پرسپولیس به او منبع مشخصی ندارد و کذب است.


پرسپولیسی‌ها یکشنبه در ایفمارک
اردوی سه روزه پرسپولیس جمعه شب به پایان خواهد رسید. قرار است این اردوی سه روزه با برگزاری یک بازی تدارکاتی که احتمالاً آخرین بازی تدارکاتی سرخ‌ها در پیش فصل خواهد بود به پایان
برسد.
به احتمال زیاد این بازی مقابل صنعت نفت آبادان یا نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد شد و بعد از آن پرسپولیس باید برای دیدار با آلومینیوم اراک در هفته نخست آماده شود. طبق برنامه کادر فنی، تمرین پرسپولیس روز شنبه و بعد از پایان اردو تعطیل خواهد بود. همچنین قرار شده فردای آن روز یعنی روز یکشنبه بازیکنان و اعضای تیم به ایفمارک بروند و برای شروع فصل تازه تست پزشکی
بدهند.


یحیی بعد از بازی فولاد جریمه شده بود
رئیس کمیته انضباطی در مورد پرونده گل‌محمدی در بازی با فولاد، عنوان کرد: رأی آن پرونده صادر شده، اگر اطلاع‌رسانی نشده مقصرش کمیته انضباطی نیست. رأی بر جریمه نقدی صادر شد. یحیی بعد از آن بازی که دومین مسابقه تیمش در نیم فصل دوم بود مصاحبه بسیار تندی انجام داده بود اما خبر جریمه نقدی‌اش با حکم کمیته انضباطی اعلام نشده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی