صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و شش - ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

سلیمان‌زاده:

لیگ فصل بعد مثل هندوانه در بسته است

رامتین سلیمان‌زاده  مدافع تیم مس رفسنجان درباره آخرین وضعیت تیمش می‌گوید: «خوشبختانه وضعیت تیم خوب است. ما دو اردوی خوب را در سرچشمه و ارمنستان پشت سر گذاشتیم و تا الان هم سه بازی تدارکاتی انجام دادیم. امیدوارم تا شروع لیگ به شرایط ایده‌آل برسیم. تیم ما برای فصل بعد با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شده است و طبیعتاً برای هماهنگی کامل نیاز به زمان داریم. طبیعی است که همین تغییرات نیاز به زمان دارد که سعی داریم با انجام بازی‌های تدارکاتی و تمرینات منظمی که پیش رو داریم به این مهم برسیم.»
 او درباره انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی مس رفسنجان این طور می‌گوید: «ابتدا باید از زحمات محمد ربیعی تشکر کنم که شرایط خوبی را در مس رفسنجان ایجاد کرد و برای او آرزوی موفقیت دارم. ساکت الهامی هم به گفته خودش برای ادامه راهی که مس با ربیعی در این چند سال طی کرده به تیم ما آمده است و امیدوارم موفق باشد. الهامی جزو مربیان کاربلد فوتبال ماست که سابقه دو قهرمانی در جام حذفی را هم دارد. ما حتماً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.»
آنها فصل گذشته با محمد ربیعی رتبه پنجم را به دست آوردند. بدون شک ساکت الهامی می‌داند که کسب هر رتبه‌ای پایین‌تر از آن برای هواداران قابل قبول نخواهد بود. مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان با علم به همین موضوع مدعی است که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و حمایت هواداران را یکی از فاکتورهای لازم برای رسیدن به موفقیت می‌داند: «همه تیم‌ها به اندازه خودشان تقویت شده‌اند و مطمئناً کار ما در فصل آینده سخت‌تر خواهد شد. لیگ فصل بعد مثل هندوانه در بسته است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد،  ولی اگر مس مثل سال‌های گذشته به خوبی پشتیبانی شود می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی