صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

 

31 تیر، انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد
اسکندری، همچنان معطل تأیید صلاحیت
مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی روز شنبه (۳۱ تیرماه) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز وضعیت تأیید صلاحیت هاشم اسکندری برای شرکت در انتخابات نامشخص است.
علی سلطانپور، دبیر مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پاسخ به ابهام‌هایی که در این رابطه وجود دارد، می‌گوید: «براساس اعلام دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، مجمع انتخابات بولینگ و بیلیارد روز شنبه ۳۱ تیر ساعت ۱۰ صبح به ریاست محمد پولادگر برگزار می‌شود و تاکنون محمدرضا غلامزاده، کامبیز صنعتی و محمد ولی‌زاده، ۳ کاندیدایی هستند که صلاحیت آنها از سوی نهادهای نظارتی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات تأیید شده و مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.»
او درباره وضعیت هاشم اسکندری، سرپرست فدراسیون برای شرکت در مجمع انتخابات بولینگ و بیلیارد می‌گوید: «تا این لحظه خبری مبنی بر تأیید صلاحیت او برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت نکرده‌ایم و طبق هماهنگی به عمل آمده با وزارت ورزش و جوانان و بر اساس اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در صورت حضور دو سوم اعضای مجمع، انتخابات برگزار می‌شود.»
 

حضور سرخوش در کنفدراسیون جهانی ورزش‌های بیلیاردی
امیر سرخوش به عنوان یکی از چهار سهمیه فدراسیون قاره آسیا در مسابقات قهرمانی کنفدراسیون جهانی ورزش‌های بیلیاردی (WCBS) ۲۰۲۳ با رقبایش رودررو می‌شود. امیر سرخوش، ملی‌پوش با تجربه و مطرح اسنوکر کشورمان که قهرمانی چند دوره آسیا و نایب قهرمانی مسابقات جهانی را در کارنامه دارد، از طرف کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا (ACBS) سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورده است؛ رقابت‌هایی که از دیروز در آنکارا آغاز شده است.
مسابقات چهار رشته کاروم، ایت بال چینی یا هی بال، ناین بال و اسنوکر در این دوره برگزار می‌شود.


برای برگزاری اردوی مشترک
تیم ب واترپلوی صربستان وارد
ایران شد
در راستای پیگیری اردوهای آماده‌سازی تیم ملی واترپلو برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، تیم ملی دوم صربستان به ایران آمد. این اردوی مشترک به مدت ۱۰ روز در استخر بین‌المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری می‌شود. در جریان این اردوی مشترک دیدارهای تدارکاتی بین دو تیم برنامه‌ریزی شده است تا کادر فنی بتواند نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کرده و بازیکنان را برای بازی‌های آسیایی محک بزند.

جستجو
آرشیو تاریخی