صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

هفته آینده MRIتعیین‌کننده برای ستاره
کامران همچنان دور از تیم ملی

کامران قاسم‌پور اوایل سال جاری و در حالی که تمرینات خود را در جویبار و خارج از اردوی تیم ملی دنبال می‌کرد،  از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شد. پس از این اتفاق فدراسیون کشتی طی ۳ ماه گذشته تمامی اقدامات لازم را برای درمان دارنده ۲ مدال طلای جهان انجام داد تا جایی که قاسم‌پور مراحل درمان خود را در مرکز پزشکی ایفمارک دنبال کرد. او پس از آن به اردوی تیم ملی رفت و تمرینات خود را از سر گرفت تا آماده رقابت‌های جهانی شود اما روز 29 خرداد بود که کامران قاسم‌پور در جریان تمرینات تیم ملی بار دیگر از همان ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد تا مصدومیت قبلی او شدیدتر شود. کیهانی پس از معاینه قاسم‌پور نسبت به بازگشت او به تمرینات برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان امیدوار است و او به رغم پارگی از ناحیه عضله کشاله می‌تواند نهایتاً تا یک ماه آینده تمرینات خود را از سر بگیرد. قاسم‌پور در حال حاضر  پس از گذشت حدود یک ماه
نرم دوی را آغاز کرده است،  هرچند تمرینات وزنه‌ای خود را از همان ابتدا دنبال می‌کرد. کشتی‌گیر وزن 92 کیلوگرم کشورمان 10 روز دیگر سونوگرافی و MRI خواهد داد تا روند درمان یک ماهه او مشخص شود. پزشک او 10 روز بعد از انجام آزمایشات شرایط عضلات ران او را بررسی خواهد کرد تا بداند درمانی که برای او در نظر گرفته شده است چقدر موفقیت‌آمیز بوده است.
 

بازگشت مربی روس به ایران
حاجی‌اف در اردوی آزادکاران

مربی روس تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که برای دیدار با خانواده و پیگیری کارهای شخصی به کشورش رفته بود،  از ابتدای اردوی فعلی این تیم در کمپ تیم‌های ملی حاضر شده است. عیسی حاجی‌اف که با جنجال فراوان به اردوی تیم ملی پیوسته بود بعد از مدتی اردوی تیم را ترک کرد و حالا بعد از غیبت در یک اردو مجدد به تهران برگشت. با پایان تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست و تکمیل ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان،  دور جدید تمرینات این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 بلگراد از 25 تیر در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد. مسابقات جهانی 2023 که اولین مرحله از گزینشی المپیک پاریس خواهد بود،  روزهای 25 شهریور تا 2 مهر در بلگراد صربستان برگزار می‌شود.


میزبانی دیار حافظ از ورزش
کشتی فرنگی و بدنسازی در شیراز

مسابقات رشته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک، به میزبانی شیراز برگزارمی‌شود.
وزن کشی و قدسنجی دسته‌های وزنی و قدی رشته‌های مختلف روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ انجام و رقابت‌ها نیز از روز پنجشنبه 29 تیر در مجموعه ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز می‌شود. روز پنجشنبه 29 تیر رقابت در رشته فیزیک و در رده‌های سنی پیشکسوتان، بزرگسالان و جوانان و دو دسته ماسکولار فیزیک برگزار می‌شود. همچنین با درخواست حسن رنگرز اردوی بعدی تیم ملی کشتی فرنگی هم برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی