صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

بعد از تمرین در زمین معروف 1908
سفر لاکچری جهانبخش به اتریش
تیم فاینورد برای یک اردوی تدارکاتی راهی اتریش شد تا آماده فصل جدید شود. صبح قبل از حرکت، سرمربی تیم یک جلسه تمرینی را در زمین معروف 1908 برگزار کرد و بعد از ظهر، با پرواز بیزینس کلاس از فرودگاه روتردام، اعضای تیم به اتریش رفتند. آرنه اسلات، سرمربی فاینورد، می‌تواند 27 بازیکن را در طول کمپ تمرینی داشته باشد که از جمله آنها علیرضا جهانبخش است که نامش در بین مهاجمان دیده می‌شود. سانتیاگو خیمنز که با مکزیک فینال جام گلد کاپ را برد، هنوز در کمپ تمرینی حضور ندارد. باشگاه فاینورد همچنین اعلام کرد، گرنوت ترانر، ستاره این تیم نیز همچنان در حال طی کردن دوران نقاهت خود است و بنابراین به اتریش سفر نخواهد کرد.


هفته بعد،  آغاز لیگ لهستان
آبی سفیدها منتظر قلی‌زاده
علی قلی‌زاده با قرارداد 1.8 میلیون یورویی در این فصل با انتقال از شارلروا به لخ پوزنان رکورد نقل و انتقالات کشور لهستان و اکستراکلاشیا لیگ این کشور را شکست.   با این حال بعد از 55 روز تعطیلی قرار است از ابتدای هفته آینده رقابت‌های لیگ لهستان آغاز شود. جالب است که به واسطه خریدهای انجام شده در نقل و انتقالات رسانه‌های لهستان عنوان می‌کنند که خیلی‌ها منتظر تماشای لخ پوزنان در شروع مسابقات هستند. هوادارانش که ستاره‌ای مثل علی قلی‌زاده را به خدمت گرفته‌اند بسیار امیدوارند فصلی موفق برای آبی سفیدها رقم بخورد.  هدف اصلی لخ پوزنان در این فصل قهرمانی است اما آنها رقبای قدرتمندی همچون لژیا ورشو در این مسابقات دارند. آنچه مشخص است اینکه لخ می‌خواهد پیشرفت کند و خودش را از مقام سومی که فصل گذشته به دست آورد بالاتر بکشد.  جالب است که هواداران این تیم از هم اکنون در فضای مجازی خودشان را به عنوان یک مدعی درجه یک قهرمانی می‌دانند و آن هم به خاطر نقل  وانتقالات تیم است. نام‌هایی که با این تیم قرارداد امضا کرده‌اند، هیجان طرفداران آبی و سفید را برانگیخته است. مهم‌ترین آنها علی قلی‌زاده ستاره بخش تهاجمی تیم ملی ایران است. دینو هوتیچ، میها بلاژیچ و الیاس اندرسون بازیکنان شناخته شده‌ای در فوتبال اروپا هستند و می‌توانند موجب تقویت و ارزش افزوده تیم هدایت مربی هلندی جان فن دن بروم باشند.


دستمزد بالای انصاری‌فرد
چرا کریم به یونان برنگشت؟
بدون شک اگر بخواهیم بهترین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ یونان را معرفی کنیم،  باید به نام کریم انصاری‌فرد برسیم. مهاجمی که بعد از سال‌ها بازی برای پانیونیوس، المپیاکوس و آ.ا.ک آتن راهی لیگ قبرس شد تا برای اومونیا بازی کند. او بعد از یک فصل بازی برای اومونیا و گلزنی در لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد، می‌توانست دوباره  به یونان برگردد اما دستمزد بالای کریم مانع تحقق این اتفاق شد. انصاری‌فرد از چند باشگاه یونانی پیشنهاد داشت اما به دلیل کم نکردن دستمزد درخواستی‌‌اش در اومونیا ماند تا به فوتبال خود در لیگ قبرس ادامه بدهد.

جستجو
آرشیو تاریخی