صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

200 میلیارد وثیقه وام پرسپولیس
با اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی پرسپولیس ۲۰۰ میلیارد در حسابش دارد، این از حساب ۳۵۰ میلیارد تومان است. البته این وثیقه وام است. به گفته قربانزاده پرسپولیس الان ۲۰۰ میلیارد دارد و ۱۵۰ میلیارد اجازه برداشت داشت. لازم به ذکر است در صورتی که باشگاه پرسپولیس نتواند وام ۱۵۰ میلیارد تومانی را به بانک شهر برگرداند، این ۲۰۰ میلیارد تومان به‌عنوان وثیقه وام برداشته خواهد شد.


حکم برائت پیروانی در کمیته انضباطی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیروز رأی خود را در خصوص سرپرست تیم پرسپولیس صادر کرد. در رأی مربوط به مدیر تیم پرسپولیس آمده است: در خصوص تخلف انتسابی به افشین پیروانی مبنی بر استنکاف از اجرای دستور موقت صادره از سوی کمیته اخلاق از طریق حضور در بازی تدارکاتی مابین دو تیم پرسپولیس تهران و شمس‌آذر قزوین به‌عنوان سرپرست تیم پرسپولیس در تاریخ ۲۰ تیرماه، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و نظر به دفاعیات باشگاه پرسپولیس در خصوص موضوع و استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ فوتبال در مورد تاریخ ابلاغ دستور موقت صادره به باشگاه پرسپولیس که بیانگر موجه بودن این دفاعیات است. در نتیجه به لحاظ اجرایی بودن دستور موقت مورد نظر از تاریخ ۲۱ تیرماه عدم احراز تخلف مستند به ماده ۹۵ مقررات انضباطی حکم بر برائت مشارالیه صادر می‌شود.


لغو محرومیت عضو هیأت مدیره پرسپولیس
روز دوشنبه جلسه کمیته اخلاق برای رسیدگی به پرونده حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد و در نهایت این کمیته دستور موقت محرومیت ۲۰ روزه این مدیر پرسپولیس را لغو کرد. کمیته اخلاق هفته گذشته خبیری را به‌دلیل مصاحبه غیرمسئولانه علیه قانون سقف بودجه باشگاه‌ها با دستور موقت ۲۰ روزه از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرده بود.


توضیح قربانزاده درباره کمک هوادار متمول
چند روز پیش سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مبلغ قرارداد تمام بازیکنان و مربیان به همراه میزان کمک هوادار معروف (محمد یوسفی) باید به این سازمان اعلام شود. قربانزاده در این باره توضیح داد: این اتفاقات با یک درجه کمتر در باشگاه پرسپولیس نیز هست. ما گفتیم این هوادار حامی چه قدر هزینه کرده، یک هجمه ایجاد شد که چرا می‌گویید؟ اما خیلی مهم است که کمک مردمی ثبت و مشخص شود که کجا هزینه شده است. آفتش این است که کسی نمی‌داند فردا چه خواهد شد و اگر کمکی انجام نشود، تصمیم باشگاه چه تغییری خواهد کرد؟ وی درباره روند اعلام این کمک‌ها توضیح می‌دهد: ما گفتیم هرگونه کمک هواداری باید ثبت حسابداری شود و این مسأله چیز پنهانی نیست. آقای درویش هم روز جمعه در این باره صحبت کردند و ما به همین خاطر گفتیم که بیایید بگویید چقدر ثبت شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی