خبر

 

اعلام ترکیب مشتزن‌های اعزامی به هانگژو؛ چهارشنبه
طبق اعلام کادر فنی تیم ملی بوکس ایران، احتمال دارد در ۲ وزن تیم ملی بوکس جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو انتخابی مجدد برگزار شود. اشکان رضایی مقابل علی حبیبی‌نژاد قرار می‌گیرد و سید شاهین موسوی هم بار دیگر با سالار رادمرد مبارزه می‌کند. این انتخابی تا روز چهارشنبه باید برگزار شود تا لیست بوکسور‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو نهایی شود. پیش از این دانیال شه‌بخش، مسلم مقصودی، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور حضور خود را در چین قطعی کرده بودند. هدایت تیم ملی بوکس بر عهده حسین نهرودی است و همایون امیری، محمود نهتانی و امین قاسمی‌پور او را به عنوان مربی همراهی می‌کنند.


با ۵ طلا،  یک نقره و ۴ برنز
قهرمانی فرنگی‌کاران جوان در آسیا  
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب ۵ مدال طلا،
۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورد. برای تیم ایران محمد عشیری در وزن ۶۰ کیلوگرم، اهورا بویری در وزن ۶۷ کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی در وزن ۸۷ کیلوگرم، امیررضا اکبری در وزن ۹۷ کیلوگرم، فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مدال طلا، سید محمدمهدی میری در وزن ۷۲ کیلوگرم مدال نقره،  علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم، رضا قیطاسی در وزن ۶۳ کیلوگرم،  علیرضا عبدولی در وزن ۷۷ کیلوگرم و یاسین یزدی در وزن ۸۲ کیلوگرم مدال برنز کسب کردند. در رده بندی تیمی،  ایران با ۲۰۵ امتیاز و با اقتدار کامل به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم‌های ازبکستان با ۱۸۰ امتیاز و قزاقستان با ۱۷۰ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.


خواهر ساعی عضو هیأت رئیسه شد
در جریان برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، لیلا سلیمی را به عنوان نایب‌ رئیس بانوان فدراسیون و مهروز ساعی را به عنوان کارشناس خبره بانوان معرفی کرد که با رأی‌گیری توسط اعضای مجمع مورد تأیید قرار گرفت. در ادامه در خصوص تغییرات آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران مقرر شد کمیته‌ای متشکل از مسئولان فدراسیون و کارشناسان مجامع تشکیل و موضوعات مطروحه بررسی شود. جافر وفایی رئیس هیأت تکواندو استان لرستان، فیض‌الله نفجم رئیس هیأت تکواندو استان مازندران، مسعود لشگری دبیر هیأت تکواندو استان تهران و حسین حسین‌زاده رئیس هیأت پیشنهادهایی را بیان کردند. همچنین فرزان عاشورزاده نماینده ورزشکاران در ارتباط با میزان حقوق ورزشکاران و قهرمانان درخواست‌هایی را داشتند. نهایتاً پس از انجام رأی‌گیری، سلیمی ۴۵ رأی از مجموع ۵۵ رأی و مهروز ساعی ۴۵ رأی از مجموع ۵۵ رأی را کسب کردند. همچنین محمود متدین با هشت رأی نتوانست به عنوان بازرس رأی اعتماد بگیرد. مجتبی نظری هم به عنوان نایب‌ رئیس فدراسیون تکواندو معرفی شد اما از آنجا که استعلام و تأییدیه او به مجمع نرسید، درباره او رأی‌گیری نشد و به مجمع بعدی موکول شد.

جستجو
آرشیو تاریخی