صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و چهار - ۲۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و چهار - ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

استارت سردار با لورکوزن
آزمون با ماسک در بای‌آره‌نا
سردار آزمون دیروز صبح به آلمان رسید تا در تمرینات بایرلورکوزن شرکت کند. ستاره فوتبال ایران تأکید کرده که با وجود تمام شایعات در فصل جدید نیز به کار خود زیر نظر ژابی آلونسو ادامه خواهد داد و قصد دارد روزهای خوبی را در بای آره‌نا سپری کند.   آزمون طی مدت زمان حضور در ایران نیز در تمرینات تیم استقلال شرکت کرد تا آمادگی خود را جهت حضور در تمرینات لورکوزن حفظ کند. در واقع به نظر می‌رسد که ستاره تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد در فصل پیش رو ورژن متفاوتی از خود را به نمایش بگذارد و به یک مهره کلیدی و اصلی در تیم ژابی آلونسو تبدیل شود.
یکی از اتفاقات قابل توجه تمرین دیروز لورکوزن بازگشت سردار آزمون به تمرینات این تیم بود. در همین راستا صفحه باشگاه لورکوزن در اینستاگرام نیز عکسی از سردار را منتشر کرده و بازگشت او را خوشامد گفته است. گفتنی است تمرینات لورکوزن از هفته گذشته آغاز شده اما سردار آزمون با هماهنگی ژابی آلونسو چند روز دیرتر به جمع بازیکنان این تیم ملحق شده است.
 

 تقدیر دوباره از گل ستاره سابق برایتون
 آکروباتیک جهانبخش
 گل زیبای علیرضا جهانبخش در دوران حضورش در برایتون همچنان از زیباترین گل‌های مسابقات لیگ برتر انگلستان است. صفحه لیگ برتر فوتبال انگلستان تصاویر گل زیبای علیرضا جهانبخش برابر چلسی را منتشر کرد و تیتر کوتاهی را روی آن گذاشت: «آکروباتیک جهانبخش». او که در برایتون دوران چندان خوشی نداشت،  با این گل کاری کرد که همیشه نامش در ذهن هواداران فوتبال انگلیس و برایتون باقی بماند. وینگر تیم ملی ایران اکنون در تیم فاینورد روتردام خود را آماده فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر می‌کند. البته می‌خواهد از راه دور نیز دستی بر باشگاهداری و احیای نام تیم قدیمی‌اش،  داماش،  داشته باشد.
 

تکسیرا،  از سپاهان به کلباء
یک پرتغالی نام‌آشنا دستیار مجیدی
میگوئل تکسیرا،  مربی پرتغالی سپاهان،  پس از چند فصل حضور در جمع طلایی‌پوشان،  از این تیم جدا شد و به اتحاد کلباء پیوست. تکسیرا که سابقه همکاری با امیر قلعه‌نویی را در کارنامه دارد و به عنوان دستیار با وی در سپاهان فعالیت کرده است،  حالا راهی امارات شده تا چالش جدیدی را تجربه کند. این مربی پرتغالی در تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن نیز فعالیت کرده و پس از پنج سال حضور روی نیمکت سپاهان و تجربه کار با قلعه‌نویی،  نویدکیا و مورایس،  از این تیم جدا خواهد شد. تکسیرا جانشین صالح مصطفوی شده که با جدایی از کادرفنی اتحاد کلباء،  به همراه خانواده‌اش راهی کانادا شد تا در این کشور به زندگی بپردازد.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی