صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و چهار - ۲۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و چهار - ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

بدهی باشگاه به پایه‌ها پابرجاست
پایه‌های پرسپولیس که مبلغی نزدیک به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت تمام قراردادهای فصل گذشته طلب دارند بارها نسبت به این موضوع با باشگاه مکاتبه داشته‌اند. محسن خلیلی مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس نیز در یکی از جلسات اخیر هیأت مدیره باشگاه حاضر شد تا ضمن تشریح عملکرد تیم‌های پایه درباره پرداخت ۵۰ درصد دوم قراردادهای فصل گذشته با آنها گفت‌و‌گو کند. هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز ضمن موافقت با پرداخت این مبلغ، به رضا درویش مجوز داد تا آن را در برنامه‌های مالی باشگاه قرار بدهد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است تا نزدیک به ۱۰۰ نفر منتظر دریافتی‌هایی بین 2 تا 16 میلیون تومان باشند. همین موضوع دلخوری اعضای تیم‌های پایه پرسپولیس را به همراه داشته است. آنها همچنان منتظرند درویش تا پایان تیرماه پول آنها را پرداخت کند و فعالیت خود را در مجموعه آکادمی باشگاه ادامه دهند.

 
یحیی به 5 بازیکن جوان اوکی داد
گل‌محمدی پس از استفاده مداوم از امیررضا رفیعی، علیرضا خدادادی و محمدمیلاد سورگی در تمرینات بزرگسالان خواهان عقد قرارداد رسمی با این نفرات شد تا بتواند از آنها برای فصل بیست و سوم لیگ برتر استفاده کند. از این‌رو بازیکنان رده امید پرسپولیس با انتقال به جمع بزرگسالان دارای قرارداد حرفه‌ای می‌شوند تا از این به بعد تمام و کمال برای بزرگسالان بازی کنند. همچنین علیرضا بابایی و علیرضا عنایت‌زاده بازیکنان رده جوانان نیز با نظر مستقیم گل‌محمدی در جمع بزرگسالان باقی ماندند تا تعداد نفرات رده پایه که در جمع شاگردان او حضور مستمر خواهند داشت به پنج نفر برسد.

 
محمدی تکذیب کرد
محمد محمدی معاون مستعفی باشگاه پرسپولیس درباره نقل‌ قول منتسب به او درباره بازگشت به باشگاه پرسپولیس در صورتی که یکی از مسئولان فعلی این باشگاه حضور نداشته باشد، گفت: از تاریخ ۲۱ خرداد که از باشگاه پرسپولیس جدا شده‌ام، هیچ مصاحبه‌ای درباره پرسپولیس انجام نداده‌ام و هرگونه نقل قول از من منتشر شده را تکذیب می‌کنم. در روزهای اخیر نقل قولی از محمد محمدی منتشر شده بود مبنی بر اینکه در صورتی که یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس از سمتش برکنار شود، به این باشگاه باز خواهد گشت.
 

تبریک ویژه برای قهرمانی والیبال
باشگاه پرسپولیس در پیامی قهرمانی تیم والیبال جوانان ایران را تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است؛ قهرمانی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان والیبال جهان، خبر از طلوع نسلی طلایی برای ورزش و والیبال کشور دارد. قهرمانی با پیروزی در تمام هشت مسابقه این دوره رقابت‌ها بیانگر برتری بلامنازع تیمی بود که با تمام وجود به آن می‌بالیم و بی‌صبرانه انتظار می‌کشیم تا افتخارآفرینی‌های ایشان و اهتزاز پرچم پرغرور ایران را در میادین بزرگتر شاهد باشیم. باشگاه پرسپولیس با درک سختی‌های فراوانی که در مسیر قهرمانی وجود دارد، قهرمانی تیم ملی جوانان والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی والیبال جوانان جهان و حضور سه ورزشکار تیم ملی ایران در تیم منتخب رؤیایی این رقابت‌ها را صمیمانه و با افتخار به ورزشکاران پرتلاش و مربیان کاربلد تیم، هموطنان عزیز، جامعه ورزش بویژه خانواده و فدراسیون والیبال تبریک و شادباش می‌گوید.

جستجو
آرشیو تاریخی