صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

اینتر مهاجم مد نظر خود را پیدا کرد

باشگاه اینتر تمام تلاشش را به کار گرفته بود تا بتواند با مدیران چلسی برای انتقال دائمی لوکاکو به سن‌سیرو به توافق برسد. قرارداد قرضی او در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و چلسی آماده است تا با فروش او موافقت کند اما روز شنبه اینتر از خرید ستاره بلژیکی منصرف شد. دلیل انصراف نراتزوری مذاکره لوکاکو با باشگاه رقیب یعنی یوونتوس بود و اینکه او پاسخ تماس‌های مدیران اینتر را برای مدت طولانی نداده بود. پس گرفتن پیشنهاد اینترمیلان برای روملو لوکاکو باعث شده آلوارو موراتا وارد صحنه شود.  نشریه تورینی توتو اسپورت تأیید کرده است که اینتر به فکر مهاجم اسپانیایی اتلتیکو برای فصل آینده است. این در حالی است که موراتا سخت مورد توجه میلان و رم نیز قرار دارد و گفته می‌شود او به رم نزدیک‌تر از دیگر تیم‌هاست و با ژوزه مورینیو (مربی رم) به توافق نیز رسیده است. خرید موراتا ارزان‌تر نیز خواهد بود و احتمالاً اینتر با رقمی کمتر از 30 میلیون یورو بتواند او را به خدمت بگیرد.


ذوق زدگی رئیس کونکاکاف از حضور مسی در امریکا

رئیس کونکاکاف، کنفدراسیون فوتبال امریکای شمالی و مرکزی، با ابراز خوشحالی از انتقال لیونل مسی به اینترمیامی می‌گوید حضور او می‌تواند فوتبال این منطقه را زیر و رو کند. مسی در پایان فصل گذشته با باشگاه سابقش پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی کرده و در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد باشگاه امریکایی اینترمیامی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است. چند روز پیش لیونل مسی، برنده هفت توپ طلا و قهرمان جام جهانی 2022 قطر، در میان غوغای رسانه‌ای وارد امریکا شد و سرانجام با رسمی شدن قراردادش پیراهن صورتی‌رنگ اینترمیامی را به تن کرد تا دنیای فوتبال از این پس او را به‌عنوان ستاره اینترمیامی بشناسد. ویکتور مونتالیانی، رئیس کنفدراسیون فوتبال امریکای شمالی و مرکزی (کونکاکاف) می‌گوید از این انتقال بسیار خوشحال است چرا که حضور ستاره‌ای به بزرگی لئو مسی می‌تواند تأثیر بزرگی بر فوتبال این منطقه داشته باشد و فوتبال کونکاکاف را اساساً دگرگون کند.
مونتالیانی در مصاحبه‌ای با شبکه بی‌بی‌سی گفت: «منطقه ما همیشه به‌عنوان یک منطقه سرشار از استعدادهای فوتبالی شناخته شده و همه ما را به‌عنوان منطقه‌ای می‌بینند که آینده فوتبال در آن رقم خواهد خورد. اما برای رسیدن به آن آینده باید در زمان حال همه تلاش‌مان را بکنیم تا استاندارد فوتبال در کونکاکاف را به بالاترین حد ممکن برسانیم. افزایش سطح رقابت در لیگ‌ها و باشگاه‌های ما ضروری است و جذاب شدن رقابت‌هاست که می‌تواند ما را در سطح جهانی مطرح کند.» رئیس کونکاکاف در ادامه گفت: «این تازه شروع ماجرا است و روند رشد و پیشرفت فوتبال در منطقه ما هیچ سقفی ندارد. حضور لیونل مسی در لیگ MLS کمک خیلی بزرگی به پیشرفت ما می‌کند. او نه تنها در زمین فوتبال بهترین بازیکن دنیا است بلکه در بیرون از مستطیل سبز هم همیشه سفیر بی‌نظیری برای این ورزش بوده است. حضور مسی نقش مهمی در ارتقای تصویر لیگ MLS دارد و در سطوح پایین‌تر هم می‌توانید تأثیر او را در افزایش خارق‌العاده نرخ بلیت‌فروشی ببینید. حتی در بازی‌های خارج از خانه اینترمیامی هم همه بلیت‌ها به سرعت در حال فروخته شدن است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی