صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

 

اردوی ملی‌پوشان بسکتبال در ترکیه
 تیم ملی بسکتبال ایران که در مسیر آماده‌سازی برای جام جهانی ۲۰۲۳ قرار دارد با 18 بازیکن به ترکیه سفر کرد. تیم ملی بسکتبال ایران قرار است تقریباً یک ماه در اردوهای برون مرزی حضور یابد و خود را برای جام جهانی ۲۰۲۳ آماده کند. شاگردان هاکان دمیر از دیروز (یکشنبه، ۲۵ تیر ۱۴۰۲) اردوی خود در ترکیه را به میزبانی شهر مانیسا در نزدیکی ازمیر آغاز کرده‌اند و حدود یک هفته در این کشور می‌مانند. سینا واحدی، رسول مظفری، محمد شهریان، بهنام یخچالی، پیتر گریگوریان، محمد امینی، محمد جمشیدی، نوید رضای‌فر، متین آقاجان‌پور، جلال آقامیری، سجاد پذیرفته، ارسلان کاظمی، محمدمهدی رحیمی، محمد ترابی، سجاد مشایخی، حسن علی‌اکبری، میثم میرزایی و سالار منجی بازیکنانی هستند که در این اردو حضور دارند.


26 مهر، شروع لیگ برتر والیبال مردان
وضعیت نامشخص یک تیم
مسابقات لیگ برتر والیبال مردان از ۲۶ مهرماه آغاز می‌شود. سی‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از ۲۶ مهرماه با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود. در حال حاضر وضعیت ۱۳ تیم برای حضور در این رقابت‌ها تعیین تکلیف شده است و تنها یک تیم وضعیت نامشخصی دارد.
 

تک سهمیه شمشیربازی زنان
حذف شد
رئیس فدراسیون شمشیربازی اعلام کرد، بانوان در حال حاضر سهمیه‌ای در بازی‌های آسیایی هانگژو ندارند و یک سهمیه اپه هم حذف شده است. علیرضا پورسلمان، رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره سهمیه این رشته در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: «هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نکرده‌اند اما با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم، سهمیه شمشیربازی چهار نفر در اسلحه سابر مردان است.» پورسلمان در پاسخ به این پرسش که ستاد عالی بازی‌ها قبلاً یک سهمیه در اپه زنان داده بود و الان تکلیف آن یک سهمیه چه شده است؟ گفت: «ظاهراً در آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌ها حذف شده است. به ما گفته‌اند که اگر قول می‌دهید جزو پنج تیم برتر باشید، برای اعزام دختران مکاتبه می‌کنند. البته آخرین مهلت اعلام لیست اولیه به پایان رسیده است. با این حال شاید با مکاتبه بتوانند نفراتی را اضافه کنند. ما دلایل و مستندات خود را برای دفاع از دختران یک بار ارائه دادیم و دوباره هم این کار را انجام می‌دهیم.»


برنامه تیم‌های ملی جودو مشخص شد
مردان و زنان در اردو
تیم ملی جودو مردان و زنان ایران قرار است شهریورماه سال جاری پس از پایان چهار سال تعلیق دوباره در میادین رسمی به روی تاتامی بروند،  در همین رابطه نشستی در فدراسیون برگزار شد و برنامه اردویی تیم‌های ملی جودو مشخص شد. در همین راستا اردوی تیم ملی مردان از ۲۷ تیرماه تا چهارم مردادماه به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود. زنان جودوکار نیز طی روزهای دوم تا دهم مردادماه به میزبانی خراسان رضوی اردو می‌زنند.

جستجو
آرشیو تاریخی