صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

مشکلات پرسپولیس را یک شبه حل می‌کنند!
سرخاب: ماجرای مسخره پنجم شدن استقلال را چه کسی گفت؟!
 این روزها اکثر پیشکسوتان استقلال معتقد هستند که نکونام معرفت به خرج داده که استقلال را تنها نگذاشته است وگرنه شرایط برای این مربی و استقلال اسفناک است. سرخاب بازیکن سابق استقلال در این خصوص می‌گوید: «به نظر من نکونام خیلی مردانگی کرد که تا حالا نرفته است و هر کس دیگری جای او بود، استقلال را رها می‌کرد. با اینکه وضعیت تیم اصلاً خوب نیست اما نکونام پشت تیم را خالی نکرد و نشان داد مرد با شهامتی است.» این پیشکسوت استقلال در ادامه می‌گوید: «نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده که استقلال برای پنجمی رقابت کند، ولی باید گفت این حرف مسخره و مزخرف است. ظاهراً آقایان نمی‌دانند استقلال تیم بزرگی است و این تیم را با تیم‌های تازه تأسیس شده اشتباه گرفتند.» سرخاب در خصوص بی‌توجهی مسئولان به استقلال می‌گوید: «هر دو تیم استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و زیر نظر دولت و وزارت ورزش اداره می‌شوند ولی جای تعجب دارد که شرایط یک تیم گل و بلبل است ولی شرایط یک تیم نابسامان و بحرانی! اگر مدیران در استقلال بدهی بالا آوردند باید همان مدیران جوابگو باشند، مگر همین آقایان را وزارت ورزش انتخاب نکرده است؟ چرا تبعیض بین دو باشگاه وجود دارد؟ عجیب است مشکلات پرسپولیس یک شبه حل می‌شود ولی مشکلات استقلال قابل حل نیست.»

 
عارف می‌ماند
این روزها آن قدر شرایط استقلال بحرانی است که از هر طرف به اتفاقات درون این باشگاه نگاه می‌کنی متوجه می‌شوی که فصل سختی را پیش رو دارد. استقلال در فصل نقل و انتقالات در نقطه صفر قرار دارد و برای اینکه شرایطش از این بحرانی‌تر نشود، باید بازیکنان فصل پیش خود را حفظ کند. این‌طور که گفته می‌شود استقلالی‌ها قصد دارند عارف غلامی را حفظ کنند اما هنوز هیچ چیز در این زمینه قطعی نشده است.
 
 
بیانی: عابد زاده به درد استقلال می‌خورد
 شاهین بیانی پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت نقل‌وانتقالاتی این تیم گفت: «استقلال همیشه تیمی مدعی بوده ولی متأسفانه مدیریت در این فصل عملکرد ضعیفی در نقل‌وانتقالات داشت. استقلال که فصل قبل بهترین مهاجمان را داشت الان آنها را از دست داده است. این تیم در همه خطوط ضعف دارد. به نظر من هر بازیکنی نمی‌تواند به استقلال بیاید چون این تیم جای بازیکنان باتجربه است.» پیشکسوت تیم استقلال در خصوص مشخص نبودن سنگربان این تیم برای فصل جدید گفت: «اینکه دروازبان استقلال، خارجی یا ایرانی باشد مسأله نیست. همیشه دروازبان‌هایی که برای تیم ملی بازی می‌کردند در استقلال بودند. الان باید مدیران هر چه سریع‌تر تکلیف سیدحسین‌حسینی را مشخص کنند. اگر با حسینی به توافق نرسیدند به نظر من امیر عابدزاده گزینه خوبی است و به درد استقلال و نکونام می‌خورد. چون او چند سال لژیونر بوده و در لیگ‌های مختلفی هم بازی کرده
است.»
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی