صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

تمجید از وینگر ایرانی در سرزمین تزارها
بازی ایران-روسیه کلید انتقال محبی
مدیر ورزشی باشگاه روستوف روسیه گفت که دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور مقابل ایران، توجه سرمربی روستوف را معطوف ستاره ایرانی سانتاکلارا کرد. الکسی ریسکین در گفت‌وگو با سایت «Match Tv»، درباره انتقال محمد محبی به تیم فوتبال روستوف روسیه گفت: «والری کارپین در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه، به محبی توجه کرد. می‌توانم بگویم که این مسابقه در تصمیم کارپین برای جذب محبی تأثیرگذار بود.» وی در پاسخ به این پرسش که چه ویژگی وینگر تیم ملی ایران سبب علاقه باشگاه روستوف به او شد، گفت: «باید اجازه بدهیم زمان بگذرد و محمد در چند مسابقه به میدان برود. اطمینان داریم که جذب محبی به سود روستوف خواهد بود.»


بازگشت قلی‌زاده
 اواخر تابستان
مثل علی، 10 بازیکن هم در لهستان نیست!
علی قلی‌زاده با قراردادی سه‌ساله راهی لخ‌پوزنان لهستان شد. لخ‌پوزنان برای این بازیکن مبلغ 8/1 میلیون یورو پرداخت کرد و قرارداد این بازیکن تا پایان ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد. سایت لهستانی با تمجید از ملی‌پوش ایرانی نوشت: «علی قلی‌زاده، بازیکنی است که می‌تواند در لیگ لهستان ستاره شود. در چند سال گذشته او در فرم عالی بوده و تکنیک بالایش را به‌خوبی نشان داده است. با توجه به مصدومیت فعلی اما باید قبول کرد که این خرید کمی ریسکی است. این فوتبالیست ۲۷ساله مهارت‌های فردی بالایی دارد و می‌تواند به‌خوبی دریبل بزند. بازیکنی مثل قلی‌زاده به اندازه انگشتان یک دست هم در لیگ لهستان نداریم. همانطور که مدیران تیم فوتبال لخ‌پوزنان اعلام کرده‌اند، او تحت نظر فیزیوتراپیست‌ها و پزشکان باشگاه قرار دارد و احتمالاً اواخر تابستان به زمین باز خواهد گشت.»همچنین توماش رزسا، مدیر ورزشی لخ‌پوزنان با تمجید از این بازیکن ایرانی گفت: «قلی‌زاده فوتبالیست باکیفیت و باتجربه‌ای است که سطح تیم ما را بالا می‌برد. او مهارت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در یک فضای کوچک دریبل بزند و بازیکن روبه‌رویش را کنار بگذارد و دید بالایی در زمین دارد. از این گذشته بازی‌های زیبای او در جام جهانی را به یاد داریم. پیش از این اعلام کرده بودیم که به دنبال بازیکنان بزرگی هستیم. امیدواریم بازی خوب علی انتظارات باشگاه و هواداران را برآورده کند.»


6 روز دیگر، آغاز لیگ روسیه
شکست روستوف بدون محبی
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر روسیه از چند روز دیگر آغاز می‌شود و تیم فوتبال روستوف در دیدار هفته نخست باید به مصاف فاکل وورونژ برود. نکته جالب اینکه در فاصله 6 روز تا برگزاری این مسابقه، این دو تیم در آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل با هم روبه‌رو شدند که فاکل وورونژ موفق شد با یک گل از سد حریف خود عبور کند. در این دیدار، محمد محبی نظاره‌گر عملکرد هم‌تیمی‌هایش بود و به دلیل اینکه اخیراً به روستوف پیوسته و در تمرینات حضور دارد، برای این تیم به میدان نرفت.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی