صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

تغییر مسیر، از میلان به اینتر

طارمی قرمز می‌پوشد یا آبی؟

 

«اسکای اسپورت» مدعی شد که مدیران اینتر پس از کنار گذاشتن روملو لوکاکو از لیست خریدهای تابستانی خود، حالا برای تقویت خط حمله مهاجمانی همچون فلورین بالوگون مهاجم امریکایی آرسنال، آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید و مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را زیر نظر گرفته‌اند. به نظر می‌رسد بالوگون 22 ساله در صدر لیست اینتر قرار دارد و استعدادیاب‌های باشگاه در طول فصل اخیر چندین بار بازی این مهاجم امریکایی را در رمس که به طور قرضی عضو این تیم فرانسوی بوده از نزدیک دیده‌اند. آلوارو موراتا، مهدی طارمی، امبالا انزولا (مهاجم اسپتزیا) نیز به ترتیب دیگر گزینه‌های مدنظر اینتری‌ها برای تقویت خط حمله تیم تحت‌ هدایت سیمونه اینتزاگی هستند.
با این حال میلان هم همچنان پیگیر جذب مهدی طارمی است. این باشگاه مشهور ایتالیایی در ابتدای مذاکره با پورتو پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای دریافت رضایتنامه او ارائه داد که با جواب منفی مدیران پورتو مواجه شد. بعد از یک هفته کش و قوس، حالا میلان پیشنهاد خود را به 14 میلیون یورو رسانده و منتظر نرمش مسئولان پورتو است. معامله‌ای که می‌تواند با چک و چانه و یکی، دو میلیون یورو بالاتر به سرانجام برسد.
از طرفی دیگر مهدی طارمی هم نظرش تغییر کرده و علاقه‌مند است پیراهن میلان را بر تن کند. این انتقال در صورت وقوع می‌تواند یک اتفاق بزرگ در زندگی ورزشی مهدی طارمی باشد. مهاجمی که با توجه به باقی ماندن یک سال از قراردادش با پورتو، برای انتقال به باشگاهی جدید باید رضایتنامه خود را دریافت کند.
شرایط این روزهای طارمی مبهم است اما او احتمالاً تمرینات خود را با پورتو آغاز می‌کند تا ببیند آیا بین این باشگاه و تیم‌های خواهان توافقی حاصل می‌شود یا نه؟ او البته یک راهکار دیگر هم در سر دارد. اینکه در پورتو بماند و قرارداد خود را با این تیم به پایان برساند. آن وقت است که او به عنوان بازیکن آزاد انتخاب‌های بیشتری خواهد داشت.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی