صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

 

نعمتی 4 می‌پوشد
علی نعمتی با حضور در پرسپولیس و جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان، شماره ۶ را به تن کرد که حالا با بازگشت کنعانی‌زادگان، نعمتی هم شماره ۶ را به او برگرداند. نعمتی حالا با هماهنگی مسئولان تیم و رخصت از خود سیدجلال حسینی، شماره ۴ او را به تن خواهد کرد که یادآور پرافتخارترین و عنواندارترین بازیکن ادوار لیگ خلیج فارس است. شماره ۴ را در فصل گذشته بر تن یورگن لوکادیا مشاهده کرده بودیم.
 

سرلک از اول شهریور سرباز است
سازمان نظام وظیفه با ارسال نامه‌ای برای سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرده میلاد سرلک از اول شهریور مشمول گذراندن خدمت سربازی است و باید خود را به این سازمان معرفی کند. سازمان لیگ هم این نامه را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.

 
اختلاف محمدی با یک مدیر، دلیل جدایی‌
اختلاف معاون پیشین باشگاه پرسپولیس با یکی از مدیران باشگاه یکی از علت‌های اصلی جدایی محمدی عنوان شده است. محمدی حاضر نیست تا زمانی که این مدیر در امور فراتر از حیطه اختیاراتش به اتاق درویش رفت و آمد دارد به مجموعه مدیران پرسپولیس باز گردد. معاون سابق پرسپولیس از این رو تصمیم گرفته است فعلاً پاسخ منفی به درویش برای بازگشت به باشگاه بدهد تا دلخوری خود را نسبت به تصمیمات آن مدیر رده میانی باشگاه و همچنین درویش نشان دهد. از این رو درویش در نظر دارد معاونت جدیدی را که خودش در پرسپولیس ایجاد کرده بود با حضور فرد جدیدی پر کند تا شاید جای خالی محمدی را پوشش دهد.


عیسی پیراهنش را از هوادار پس گرفت!
یک هوادار پرسپولیس فیلمی از صحبت‌های خود درباره پیراهن عیسی آل‌کثیر منتشر کرده که جالب و عجیب است. این هوادار گفته بعد از گلزنی عیسی آل‌کثیر در دربی دور برگشت پیراهن گلزن دربی را از عیسی هدیه گرفته و به شمال برگشته. او به محض رسیدن به شمال تصویر این پیراهن ارزشمند را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است اما آل‌کثیر به او پیام داده که به تهران بیاید چون کارش دارد.عیسی به این هوادار می‌گوید به تهران بیاید تا پیراهنش را امضا کند. چند روز بعد آن هوادار با دوستانش در محل تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود و عیسی را می‌بیند. عیسی هم پیراهن تمرینی امضا شده را به آن هوادار می‌دهد و پیراهن اصلی را پس می‌گیرد. ظاهراً عیسی به آن هوادار می‌گوید این پیراهن باید مال خودش باشد و به سرعت محل تمرین ر ا ترک می‌کند!

 
هواداران خودرو انصاری فرد را سوزاندند
دیروز تصویری از محمد حسن انصاری فرد در فضای مجازی منتشر شده بود که مدیرعامل سابق سرخ‌ها را کنار یک خودرو سوخته نشان می‌داد. در فضای مجازی این شایعه پیچیده بود که هواداران پرسپولیس به خاطرعصبانیت از انصاری فرد که قرارداد رادوشویچ را به مدت سه فصل تمدید کرده بود و باعث شد بیش از یک میلیون یورو به این باشگاه ضرر وارد شود، خودرو مدیرعامل و بازیکن سابق باشگاه محبوب‌شان را سوزانده‌اند که معلوم نیست این ‌شایعه واقعیت داشته باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی