صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و دو - ۲۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و دو - ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۸

بی‌خیالی مسی در محافل عمومی و نگرانی‌ها بابت افزایش آمار جرم و جنایت در امریکا

برای این آقا چند محافــــــــــظ استخدام کنید!

تصاویر منتشر شده از لیونل مسی که در یکی از فروشگاه‌های پابلیکس در میامی در حال خرید کردن به همراه خانواده‌اش دیده می‌شود، به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت که بیشتر آنها همراه با تعجب از سوی طرفداران فوتبال بود.
در کشورهای مختلف، از اروپایی‌ها گرفته تا خود آرژانتین، مسی بلافاصله مورد هجوم طرفداران و شاید هم اوباش قرار می‌گیرد چون محبوبیت بی‌نظیری دارد. اما به نظر می‌رسد که شهر میامی شرایط کاملاً متفاوتی دارد.
لئو همراه با دو پسر بزرگش و همسرش آنتونیا روکوزو مشغول خرید در فروشگاه بود. گرچه او چند باری برای گرفتن عکس به درخواست طرفدارانی که او را شناختند پاسخ مثبت داد اما توجهی که به او شد به مراتب کمتر از آن چیزی بود که شاید خود مسی انتظارش را داشت. به نظر می‌رسد که او بعد از سال‌ها می‌تواند به چیزی که برای فوتبالیستی در حد او یک رؤیا محسوب می‌شود، ‌برسد یعنی مورد توجه نبودن در محافل عمومی!
با وجود این، انتشار این عکس‌ها سؤالات و تردیدهای زیادی را با توجه به رشد نرخ خشونت در شهرهای مختلف امریکا برانگیخت. شهر میامی هم تفاوتی با دیگر شهرها ندارد و این سطح از بی‌توجهی به مسائل امنیتی از سوی فردی به شهرت مسی، بسیار پرریسک به نظر می‌رسد. کاربران آنلاین درخواست استخدام یک محافظ امنیتی برای مسی کردند که بتواند مراقبت بسیار بیشتری از این فوق ستاره آرژانتینی نسبت به آنچه که در تصاویر از او دیده شده، ارائه دهد.
اطمینان داشتن به اینکه هیچ اتفاقی قرار نیست برای مسی بیفتد کار هوشمندانه‌ای نیست و طرفداران لیونل معتقدند پدر او که مدیر برنامه لئو نیز به حساب می‌آید باید چنین موضوعی را بشدت جدی بگیرد و مراقبت بیشتری را به هر قیمتی از مسی به عمل بیاورد. شاید در چند روز ابتدایی حضور مسی در امریکا برای او و خانواده‌اش هیچ اتفاقی نیفتد اما کسی نمی‌داند که میزان محبوبیت او در امریکا در چند ماه بعد به چه حدی خواهد رسید و چه مشکلاتی برای او ایجاد می‌شود.
آیا جنون طرفداری از مسی روی امریکایی‌ها تأثیر می‌گذارد؟
مسأله این است که کسی هنوز نمی‌داند لیونل مسی زمانی که شروع به بازی کند تا چه حد روی ورزش امریکا تأثیر خواهد گذاشت. از همین حالا می‌توان انتظار داشت که او کلاس بالای فوتبال خود را به رخ بکشد اما امریکایی‌ها اصولاً بازی کردن فوتبال را بسیار بیشتر از تماشا کردن آن دوست دارند. ورزش‌های دیگر در زندگی روزمره جامعه امریکایی برجسته‌تر از فوتبال هستند. با این حال تنها بیرون رفتن مسی این خطر را دارد که افراد اوباش و خلافکار ستاره میلیونری مثل لئو مسی را بدون محافظ در محافل عمومی می‌بینند و او را به عنوان یک هدف قابل دسترس، مورد نظر خود قرار خواهند داد. لئو نیاز به محافظتی شبیه آنچه که از او در سایر نقاط دنیا صورت می‌گیرد، دارد. هجوم نیاوردن طرفداران به سمت او به این معنی نیست که او از هر خطری در امریکا در امان است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی