صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و دو - ۲۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و دو - ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

فردا با پیکان، سه‌شنبه با استقلال خوزستان

پرسپولیس در مسیر آماده‌سازی خود برای فصل آتی، این هفته دو دیدار تدارکاتی را پیش‌رو خواهد داشت .بعد از لغو اردوی ترکیه، اکنون یحیی گل‌محمدی تمرکز خود را روی برنامه تمرینی آماده‌سازی در تهران قرار داده است و قرار است تیمش را در این هفته طی دو جدال تدارکاتی مورد ارزیابی قرار دهد. سرخپوشان هفته گذشته در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف شمس‌آذر قزوین که این فصل راهی لیگ برتر شده رفتند و موفق شدند حریف را با هفت گل شکست دهند.‌ این تیم فردا در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف پیکان خواهد رفت و روز سه‌شنبه نیز جدال با استقلال خوزستان و شاگردان سیروس پورموسوی را در برنامه خود قرار داده‌اند.‌ برنامه آماده‌سازی پرسپولیس هفته آتی نیز با دیدار تدارکاتی همراه خواهد بود که هنوز نام تیم و زمان آن مشخص نشده است.
 

پیام خداحافظی پریرا با هواداران

لئاندرو پریرا که قراردادش را فسخ کرده اما همچنان چیزی حدود 5/6 تا 8 میلیارد تومان از پرسپولیس طلب دارد، بعد از جدایی رسمی از این باشگاه پیامی اینستاگرامی خطاب به هواداران منتشر کرد. نوشته او به این شرح است: امروز یک فصل دیگر در کار حرفه‌ای خود را به پایان می‌رسانم. فصلی فوق‌العاده پیروزمندانه که من به آن افتخار می‌کنم. شش‌ماه توانستم نماینده ریشه‌دارترین و باشکوه‌ترین باشگاه ایران باشم. با هم دو جام قهرمانی را به دست آوردیم که بر مسیر باور نکردنی و پیروزمندانه پرسپولیس می‌افزاید .در هر جلسه تمرینی و در هر مسابقه با حداکثر فداکاری و تلاش مشارکت داشتم. پوشیدن رنگ‌های پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی بود. من همیشه این دوران را با عشق به یاد خواهم داشت و همیشه از شما حمایت خواهم کرد، ارتش سرخ.
 

تیم مجیدی، ترابی را می‌خواست

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه زنده تلویزیونی‌اش اعلام کرد مهدی ترابی با پیشنهاد جذابی روبه‌رو شده اما به آن پاسخ منفی داده است. در این راستا پیگیری‌ها نشان می‌دهد پیشنهاد رسیده از حاشیه خلیج فارس، از سوی فرهاد مجیدی و تیم اتحاد کلباء بوده است. این سرمربی استقلالی، علاقه زیادی به سبک بازی مهدی ترابی داشته و او را برای فصل جدید لیگ امارات در نظر گرفته بود اما ستاره پرسپولیس به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.
 

پرسپولیس تیم هشتم درآمد از جام جهانی

پرسپولیس در رتبه هشتم پردرآمدترین باشگاه‌های آسیایی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گرفت. در این رده‌بندی تیم السد قطر با بیشترین درآمد در صدر جدول قرار گرفت و پس از این تیم، الهلال عربستان و النصر دوم و سوم هستند. الدحیل قطر در رده چهارم قرار دارد و دو تیم کره‌ای چونبوک موتورز و اولسان هیوندای در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. بالاتر از پرسپولیس هم تیم ملبورن استرالیا است که 709 هزار دلار درآمد داشته و بعد از آن پرسپولیس با 667 هزار دلار درآمد تیم هشتم آسیا است. بعد از پرسپولیس هم تیم‌های الشباب عربستان و الغرافه قطر در رده‌های نهم و دهم قرار دارند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی