صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه - ۲۲ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه - ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

برای نخستین بار در سال‌های اخیر
فقط یک ایرانی در لیگ بلژیک
در شرایطی که خانواده بیات همچنان کنترل باشگاه شارلروا را در دست دارد، این باشگاه پس از سال‌ها تنها یک بازیکن ایرانی را در بین نفرات خود می‌بیند؛ امیرحسین حسین‌زاده، ستاره سابق استقلال که پس از درخشش در فصل گذشته عازم بلژیک شد تا در آنجا شانس خود را برای ادامه دوران فوتبالش محک بزند. با حضور حسین‌زاده در این باشگاه، در این فصل شارلروا علی قلی‌زاده را به باشگاه لخ پوزنان فروخت تا پس از مدت‌ها تنها یک ایرانی در عضویت این باشگاه باشد. در سال‌های گذشته، چهره‌هایی مثل یونس دلفی، کاوه رضایی، امید نورافکن و علی قلی‌زاده این تیم را همراهی کرده و از آنجا به تیم‌های دیگر رفته‌اند. شارلروا از سال ۲۰۰۱ اقدام به استخدام بازیکنان ایرانی کرده و چهره‌هایی مثل داریوش یزدانی، محمدرضا مهدوی و علیرضا امامی‌فر، نسل اول ایرانیان حاضر در جمع سفید و مشکی‌های بلژیک هستند. آنها پس از مدت‌ها با خرید کاوه رضایی دوباره به مارکت بازیکنان ایرانی روی خوش نشان دادند و حالا با فروش علی قلی‌زاده این احتمال وجود دارد که آنها دوباره ستاره تازه‌ای را به تیم‌شان ببرند.


نظارت روی آزمون از راه دور
جی‌پی‌اس لورکوزن، همراه همیشگی سردار
سردار آزمون که برای تعطیلات به ایران آمده و همراه سایر ملی‌پوشان لورکوزن کمی دیرتر و در هفته آینده و روز دوشنبه به تمرینات ملحق خواهد شد، بنا بر آنچه که باشگاه برای او برنامه‌ریزی کرده، هر شب باید حرکات مشخصی را انجام داده و تحرک و استارت‌ها و مسافت طی‌شده توسط او که روی جی‌پی‌اس ثبت می‌شود، در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.
آزمون در دوران تعطیلات، رژیم غذایی خود را رعایت کرده و بعد از درخشش با تیم ملی در مسابقات کافا، برای شروع تمرینات دشوار پیش فصل عازم آلمان خواهد شد و خود را آماده رقابت سخت با پاتریک شیک و سایر ستارگان لورکوزن خواهد کرد. بازیکنانی که هیچ یک در پنجره تابستانی از باشگاه‌شان جدا نشدند تا رقابت بسیار سرسختانه‌ای در انتظارشان در فصل تازه بوندسلیگا باشد؛ جایی که لورکوزن می‌خواهد به‌عنوان یک مدعی با ژابی آلونسو فصل را آغاز کند.


پیشنهاد دیوانه‌وار الهلال به طارمی
750 میلیارد بگیر و بیا عربستان
ژرژ ژسوس زمانی که هدایت فنرباغچه را بر عهده داشت، متمایل به جذب طارمی بود و به نظر می‌رسد حالا که به‌عنوان سرمربی جدید تیم الهلال انتخاب شده، تمایل خود را برای جذب مهاجم تیم ملی ایران نشان داده است. الهلال اخیراً پیشنهادی سه ساله و به ارزش سالانه 15 میلیون یورو به طارمی ارائه کرده است. البته طارمی تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد و باشگاه پرتغالی تنها در صورت دریافت 25 میلیون یورو، قرارداد آقای گل ایرانی خودش را فسخ می‌کند. طارمی که پیش‌تر به پیشنهاد الهلال پاسخ منفی داده بود، علاقه خود را به حضور مجدد در لیگ قهرمانان اروپا نشان داده است. بنابراین جدایی از پورتو احتمالاً به انتقال به یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا ختم می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی