صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و هشت - ۲۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و هشت - ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

دعوت بلاروس از ایرانی‌ها برای حضور در مسابقات اوراسیا
دمیتری کالتسوف، سفیر بلاروس در ایران دیروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با حمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کرد. وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گفت: «این آمادگی را داریم که همکاری دو کشور را در حوزه ورزش و جوانان بیشتر کنیم و از این‌رو مقدمات امضای برنامه اجرایی را فراهم خواهیم کرد.  ورزش چوگان و ورزش زورخانه‌ای دو رشته‌ای است که قدمت تاریخی در کشور ایران دارد و می‌توانیم تحربیات و امکانات خود را در اختیار بلاروس قرار دهیم که این دو رشته در آن کشور نیز توسعه پیدا کند‌.» کالتسوف نیز در این جلسه گفت:« ما تمایل زیادی داریم که کشور ایران در مسابقات اوراسیا که به میزبانی بلاروس برگزار خواهد شد، شرکت کند. این مسابقات در ۲۰ رشته برگزار می‌شود و از این‌رو با ارسال دعوتنامه از ایران خواستیم که نمایندگان رشته‌های مختلف در مسابقات حضور داشته باشند.»


پایان مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال
8 تیم‌ صعودکننده معرفی شدند
مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌ها 2023، در حالی به پایان رسید که تیم امریکا با پیروزی 3 بر صفر مقابل بلغارستان به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد و کار خود در این مرحله را با کسب دهمین پیروزی به پایان رساند. با برگزاری این دیدار، مرحله مقدماتی پایان یافت و چهره تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شد. امریکا، ژاپن، لهستان، ایتالیا، آرژانتین، برزیل، اسلوونی و فرانسه تیم‌هایی هستند که به دور بعدی راه یافتند و باید به‌صورت حذفی با یکدیگر رقابت کنند. دیدارهای مرحله بعد قرار است هفته آینده و در لهستان برگزار شوند.


شروع اردوی زنان هندبال از امروز
دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان از 20 تا 26 تیر با حضور 19 بازیکن در تهران برگزار می‌شود. حانیه کریمی، نوریه عباسی، مریم یوسفی، ستاره رحمانیان، نگار زنده بودی، مینا وطن پرست، صونا بیداد، اسراء زندی، آرزو کیانی آرا، مهربان بدوی، آرزو محمدی، حدیث نوروزی، بهار ایزدگشت، غزل عادلی، زهرا فقیهی، عطیه شهسواری، فاطمه برات‌پور، فاطمه خلیلی و هانیه لک، 19 بازیکن دعوت شده به این اردو هستند. تمرینات این تیم زیر نظر خدیجه قانع به‌عنوان سرمربی برگزار می‌شود.


25 مرداد؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی
دبیر مجمع فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در مرداد خبر داد. ایمان متقیان‌نژاد،  دبیر مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی در این‌باره گفت: «بنابر اعلام دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان،  مجمع  انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی برای تعیین ریاست این فدراسیون روز چهارشنبه 25 مرداد در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود. روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی ریاست فدراسیون همگانی هنوز به اتمام نرسیده و بزودی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌شود.» متقیان همچنین تأکید کرد: «فدراسیون ورزش‌های همگانی آمادگی برگزاری این مجمع را در نهایت سلامت و بدون هرگونه جهت‌گیری نسبت به نامزدی خاص دارد.»   

 

جستجو
آرشیو تاریخی