صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و هفت - ۱۹ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و هفت - ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

 


جدیدترین آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
با توجه به شکایت رضا رضایی از باشگاه استقلال ملاثانی، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
در پی شکایت محمدرضا فلاحیان مهدی‌خانی هفته گذشته به همراه چهار بازیکن دیگر هوادار قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد، اما حالا به سرعت در مسیر جدایی از این تیم قرار گرفته است .مهدی‌خانی در سال ۹۹ از واراژدین کرواسی راهی پرسپولیس شد اما در مدت حضور خود در جمع سرخپوشان روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت تا در نهایت با جدایی از تیم راهی هوادار شود که البته حضور او در این تیم نیز تنها یک فصل به طول انجامید.


هافبک صنعت نفت:
ریکانی خودش
یک تیم است
رحیم آلبوغبیش هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت تیمش می‌گوید: «چند روزی است که در شهرکرد اردو زده‌ایم تا تمرینات بدنسازی را پشت سر بگذاریم و بعد از آن به تهران می‌آییم تا چند بازی دوستانه انجام دهیم و آماده شروع لیگ شویم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بازیکنان هم با انگیزه و روحیه بالایی تمرین می‌کنند.» او با اشاره به اتفاقات فصل گذشته این طور می‌گوید:« متأسفانه پارسال وضعیت بدی داشتیم، ولی مطمئنم در فصل آینده نتایج فصل قبل تکرار نخواهد شد. تا اینجا بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و قرار است عبدالله ویسی چند بازیکن دیگر را هم به تیم اضافه کند. پارسال طالب ریکانی مصدوم شد، ولی امسال سرحال است. طالب خودش یک تیم است. تمام هدف ما خوشحال کردن هواداران صنعت نفت و مردم آبادان است و مطمئن باشید این کار را انجام خواهیم داد.»


خیری: حدادی‌فر صبورتر باشد
شاهین خیــــــــــــــــــــــری پیشکسوت باشگاه ذوب آهــــــــن درباره اینکه قاسم حدادی‌فر یکی از گزینه‌های مربیگری ذوب‌آهن بود این طور می‌گوید: «حدادی‌فر جزو سرمایه‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن است که از مدرسه فوتبال این تیم کارش را شروع کرد و در جایگاه‌های مختلف مانند کاپیتان و مربی در این تیم ایفای نقش کرده است، ضمن اینکه هواداران ذوب‌آهن به او علاقه دارند. این شخصیت محترم و خوب اگر زودتر از موعد سرمربی ذوب‌آهن شود، سرمایه‌سوزی می‌شود. شاید امروز حدادی‌فر حرف‌های من را بخواند، ناراحت شود اما واقعیت و صلاح او این گونه است. قاسم حدادی‌فر باید در زمینه مربیگری کمی صبورتر باشد و ابتدا در تیم‌های لیگ پایین‌تر یا رده پایین‌تر به عنوان سرمربی فعالیت کند.» او در خصوص ناشناخته بودن لیست این تیم نسبت به گذشته می‌گوید: «در گذشته بازیکنانی نظیر محمدرضا خلعتبری، قاسم حدادی‌فر، شهاب گردان و... در ترکیب تیم حضور داشتند. وقتی این افراد را در خیابان‌های تهران می‌دیدند نام ذوب‌آهن را به یاد می‌آوردند اما حالا بیشتر بازیکنان تیم ناشناخته هستند. فکر می‌کنم مدیران هم در چند سال اخیر خیلی تمایلی برای بالانشینی تیم ذوب‌آهن و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ندارند. مدیران ترجیح می‌دهند تیم در میانه‌های جدول باشد و سقوط نکند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی