حمله تند بهروز عطایی به بازیکن ملی‌پوش

فدراسیون باید با معنوی‌نژاد برخورد کند

بهروز عطایی که این روزها در ارتباط با نتایج تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها مورد انتقاد است،  به جای اینکه درباره دلایل شکست تیم ملی توضیح بدهد،  به معنوی‌نژاد می‌تازد. او که گویا حرف‌های این بازیکن ملی‌پوش برایش گران تمام شده،  می‌گوید: «صد‌درصد تعامل و ارتباط بین من و بازیکنان هست ولی فدراسیون باید با بازیکنی که نسبت به تصمیمات کادر فنی و فدراسیون واکنش نشان می‌دهد،  برخورد کند. من اسم می‌برم. چرا معنوی‌نژاد زمانی که لوزنا او را خط زد صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ او را خط زد و صدایش در نیامد؟ او حق نداشت به فدراسیون والیبال و به والیبال کشور توهین کند. خیلی‌ها به من گفتند او برای تیم ملی مناسب نیست و ویژگی‌هایش را ندارد. من ۳۰ بازیکن را برای لیگ ملت‌ها لیست کردم. حقم بود از بازیکنان متعدد استفاده کنم. ارتباط بازیکنان ما به شدت عالی است.»
سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه رفتار معنوی‌نژاد برایم باورکردنی نبود،  می‌گوید: «بچه با شخصیت و آقایی بود. ارتباط معقولی بین ما بود. رفتار او آقاوار بود! شاید تحت تأثیر یک اتفاق قرار گرفت و کسی چیزی به او گفت. همه بازیکنان بجز موسوی در رده جوانان بازیکنان خودم بودند و خیلی‌هایشان در باشگاه خودم کار کردند. تیم همدل و همقسم است. یکسری ضعف‌ها هست که باید برطرف بشود و من نیز به این موضوع نقد دارم. حتماً بعد از پایان بازی‌های لیگ ملت‌ها با کادر و گروه خودم می‌نشینم و بحث‌های فنی که اثرگذار باشد، خواهم داشت.»
بهروز عطایی در شرایطی حمله تندی به معنوی نژاد داشته که او در صفحه شخصی‌اش به خط خوردنش از تیم ملی واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی والیبال که نتوانست تیم ایران را در سفر به امریکا همراهی کند،  در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود در مقابل رفتار امریکایی‌ها دیپلماسی عزتمندانه انتخاب می‌کردیم و پاسخ بهتری داده می‌شد، می‌گوید: «اعتقاد داریم باید حرمت کشور نگه داشته می‌شد ولی فدراسیون جهانی هم تمام تلاشش را کرد. عدم حضورمان در مسابقات جدول لیگ ملت‌ها را به هم می‌ریخت و تبعاتی داشت. فدراسیون جهانی نتایج را برای رنکینگ جهانی «فریز» کرد نه رنکینگ لیگ ملت‌ها. اگر از مسابقات خارج می‌شدیم،  تمام امتیازات ما منفی می‌شد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی