صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

 

قرارداد صادقی 13میلیارد ریال است
در روزهای گذشته مباحث متعددی درباره قرارداد برخی بازیکنان منتشر شده که واقعی نیست.  امیرعلى صادقى بر اساس قراردادى که در تاریخ 7 مهر 1400 به شماره ٠٠/1333 به امضا رسیده با مبلغ 800 میلیون تومان در فصل 1401-1400 و مبلغ ١٣ میلیارد ریال معادل یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در فصل 1402-1401 براى آبى‌پوشان بازى کرده در حالى که اعلام شده قرارداد این بازیکن در این فصل 13 میلیارد تومان بوده که این عدد نادرست 10 برابر مبلغ واقعى قرارداد است.
 

چرا 150میلیارد
به حساب پرسپولیس رفت؟
یکی از مباحث مهم این روزهای هواداران استقلال واریز 150 میلیارد تومان به حساب پرسپولیس است. اینکه مبلغ فوق از چه راهی تأمین شده بدون شک اهمیتی ندارد و تنها مسأله برای هواداران باشگاه استقلال این است که چرا این باشگاه هم به مانند باشگاه رقیب دارای بودجه کافی برای حضور در نقل و انتقالات نیست. بعد از ماجرای بیرانوند و اعتراض گل‌محمدی به شرایط موجود،  بلافاصله مبلغ فوق در حساب باشگاه پرسپولیس نشست که این موضوع بسیار شائبه برانگیز شده است که باید دید در روزهای آتی آیا باشگاه استقلال نیز از چنین فرصت‌هایی بهره‌مند خواهد شد یا خیر؟!


نکونام لیست جدید می‌نویسد
مدیران سابق استقلال نتوانستند اولویت‌های لیست ورودی استقلال را که جواد نکونام به آنها ارائه کرده بود جذب کنند. ناکامی در جذب رضا اسدی و عارف آقاسی و پیامد آن توافق محبی با باشگاه روستوف روسیه و همچنین جدایی داسیلوا که در خط دفاع استقلال یک مهره کارآمد بود، استقلال را با بحران جدی مواجه ساخته است.
گرچه جذب مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان تا حد زیادی توانست به نقل و انتقالات استقلال رنگ و بوی بهتری ببخشد اما همچنان از دیدگاه نکونام استقلال در نقل و انتقالات عقب است.
کم کاری مدیران سابق در روزهای حساس نقل و انتقالات سبب شده استقلال وارد یک بحران جدی شود اما نکونام قصد دارد با ارائه یک لیست جدید به مدیران جدید باشگاه استقلال سراغ بازیکنانی برود که قابلیت ایجاد تحول جدی در بخش فنی را داشته باشند. گفته می‌شود نکونام در لیست خود روی برخی بازیکنان تأکید خواهد کرد.
برای مثال او قصد دارد مدیران جدید را وادار به جذب بازیکنانی همچون حسین‌زاده کند. البته باشگاه شارلروای بلژیک اخیراً برای آزاد کردن این بازیکن مبلغ 800 هزار یورو به باشگاه استقلال پیشنهاد داد تا در ازای دریافت آن حسین‌زاده را آزاد کند اما بعید است که استقلال چنین پولی را بتواند جور کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی