صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه

بیانی: نکونام به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد
شاهین بیانی بازیکن سابق استقلال درباره استعفای مدیران این باشگاه و نارضایتی هواداران از وضعیت تیم گفت: «استقلال همیشه مشکلاتی از ابتدای هر فصل داشته اما امسال سنگ تمام گذاشتند و با استعفای‌شان همه چیز را به‌ هم ریختند. نه تنها بازیکنان جدید نگرفتیم بلکه نفرات سال گذشته را هم حفظ نکردیم. چند روز صرف مذاکره با علیرضا بیرانوند شد تا او را بگیرند و به نوعی سر و صدای هواداران معترض را بخوابانند ولی این اتفاق نیفتاد. سازمان خصوصی‌سازی دلش به حال استقلال نمی‌سوزد و شخص وزیر ورزش و جوانان باید ورود کند.» پیشکسوت استقلال با اشاره به تنها ماندن جواد نکونام گفت: «نکونام به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. امسال سرمربی زودتر انتخاب شد ولی او باید ابزار داشته باشد تا کاری کند.»
 

فنونی‌زاده: انگار استقلال تیم
غیر ایرانی است
مهدی فنونی‌زاده مدافع سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت: «استقلال در سخت‌ترین شرایط قرار گرفته است، تیمی که در فصل نقل و انتقالات در حساس‌ترین زمان مدیرعامل و پول ندارد که بتواند بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کند و این بدترین اتفاق در چند سال گذشته برای استقلال است که روزگاری یکی از بهترین باشگاه‌های جهان بود .شرایط به گونه‌ای است که انگار استقلال یک تیم غیر ایرانی است و نباید به آن کمک کرد. تبعیض به وجود آمده باعث می‌شود بازیکنان استقلال هم با ناراحتی بگویند این تیم را منحل کنید تا خیال مسئولان و هواداران راحت شود!» پیشکسوت استقلال با اشاره به استعفای حجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال گفت: «دلایل موفق نشدن کریمی زیاد است. او راه را اشتباه رفت و سوء‌مدیریتش استقلال را به لبه پرتگاه برد. وعده‌های تو خالی، صادق نبودن با هواداران و رفتارهای غیر حرفه‌ای باعث شد تا هواداران علیه کریمی موضع بگیرند.»
 

اختر: معلوم بود بیرانوند به استقلال نمی‌آید
ادموند اختر، بازیکن پیشین استقلال درباره شرایط این روزهای تیم گفت: «همه می‌دانند استقلال چه شرایط وحشتناکی دارد و نیازی به توضیح نیست. این تیم در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و نشانی از یک تیم مدعی برای رقابت‌های لیگ برتر را ندارد. این همه رفت و آمد در پست مدیریت باشگاه استقلال در این همه سال برای چیست؟ تغییر مدیریت چه بازخورد مناسبی در این همه سال داشته است که سالی ۳ مدیرعامل عوض می‌شود؟ متأسفانه باشگاه نه مدیر دارد نه معاون و هیچ‌کس از سرمربی تیم حمایت نمی‌کند.» بازیکن سابق استقلال درباره شایعه تلاش استقلال برای جذب بیرانوند گفت: «از اول هم مشخص بود که مدیریت باشگاه پرسپولیس تحت هیچ شرایطی اجازه چنین جدایی‌ای را نمی‌دهد.»

جستجو
آرشیو تاریخی