صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

مصاحبه و خبر

پیشنهاد اسپانیایی در جیب عابدزاده
کارتاخنا مشتری دست به نقد امیر
امیر عابدزاده دو فصل در تیم پونفرادینا در لیگ دسته دوم اسپانیا حضور داشت و در پایان فصل گذشته،  از این تیم جدا شد. عابدزاده هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است اما به احتمال زیاد در همان لیگ دسته دوم و در تیم کارتاخنا به کار خود ادامه خواهد داد. این خبری است که «آنخل گارسیا» خبرنگار اسپانیایی آن را اعلام کرد و مدعی شد کارتاخنا علاقه‌مند به جذب عابدزاده است.
گارسیا همان خبرنگاری است که هفته گذشته از خرید بزرگ باشگاه تراکتور پرده برداشت و خبر داد «آلوارو خیمنز» راهی لیگ ایران می‌شود. عابدزاده بعد از جدایی از پونفرادینا که به لیگ دسته سوم اسپانیا سقوط کرد،  به چند باشگاه وصل شد و حتی زمزمه‌هایی از حضورش در پرسپولیس به میان آمد. پس از آنکه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس قراردادش را با این تیم فسخ کرد،  شایعاتی از احتمال بازگشت عابدزاده به ایران مطرح شد که با حضور دوباره بیرانوند،  این موضوع منتفی شد.
امیر عابدزاده می‌خواهد همچنان در اروپا بماند و به همین دلیل چراغ سبزی برای بازگشت به ایران نشان نداده. او با توجه به حضور دو ساله‌اش در اسپانیا امیدوار است در همین کشور بماند و فوتبال خود را ادامه بدهد. هر چند او پیشنهادهایی از انگلیس هم دریافت کرده اما فعلاً پاسخی به آنها نداده است.
 

شکست آ.ا.ک مقابل لوکوموتیو
میلاد بود حاجی‌صفی نه
آ.ا.ک آتن برای فصل جدید هم دو بازیکن ایرانی‌اش را در اختیار خواهد داشت. میلاد محمدی که بحث انتقالش به لیگ ایران مطرح بود و احسان حاجی‌صفی که قراردادش را به مدت دو فصل تمدید کرد. آ.ا.ک آتن در اردوی پیش فصل خود و در دیداری تدارکاتی به مصاف لوکوموتیو رفت و مقابل این تیم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. میلاد محمدی برای آ.ا.ک بازی کرد و با تصمیم ماتیاس آلمیدا در زمین بود اما فرصت عرض اندام به احسان حاجی‌صفی نرسید. دلیل غیبت کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی هم دیر ملحق شدن به اردوی آ.ا.ک بود. احتمالاً در بازی‌های بعدی آلمیدا از حاجی‌صفی هم استفاده خواهد کرد.
 

اتحاد کلباء در اسلوونی
مجیدی پنجه در پنجه اروپایی‌ها
باشگاه اتحاد کلباء امارات بعد از انجام تست پزشکی از بازیکنان این تیم،  کارش را برای فصل آینده آغاز کرد. تمرینات اتحاد کلباء از روز گذشته در امارات شروع شد و تا ۱۲ جولای ادامه خواهد داشت. این تیم برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی اسلوونی می‌شود. اتحاد کلباء در اسلوونی چهار بازی تدارکاتی برگزار می‌کند و سپس به امارات باز می‌گردد. این تیم با مربیگری فرهاد مجیدی فصل قبل در جایگاه هشتم ایستاد و حالا مدیران این باشگاه امیدوارند عنوانی بهتر از قبل کسب
کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی