صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

نقل قول

پیام صادقی به هواداران
سعید صادقی بعد از تمدید دوساله قراردادش خطاب به هواداران پرسپولیس نوشت: درست یک سال و یازده روز پیش بود که به خانواده بزرگ پرسپولیس اضافه شدم و اولین قراردادم را امضا کردم و امروز نیز این افتخار نصیبم شد تا دوباره پیراهن بزرگ تیم محبوب و پرافتخار فوتبال ایران را بر تن کنم. در این یک سال و چند روز بهترین روزهای زندگی ورزشی‌ام رقم خورد و رؤیاهایم به حقیقت پیوست، قهرمانی با پرسپولیس در دو جام همان چیزی بود که از سال‌ها قبل در ذهنم بود . خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که با تیم محبوبم به آن رسیدم.
حالا با آغازی دوباره و در فصلی جدید رؤیاهای بزرگ‌تری با پرسپولیس دارم که از خداوند بزرگ می‌خواهم برای رسیدن به آن مثل همیشه حامی‌ام باشد. ضمن تشکر از زحمات جناب آقای درویش و همچنین اعتماد آقای گل‌محمدی از امروز دوباره مثل یک سرباز برای پرسپولیس تلاش خواهم کرد به این امید که شما هواداران محبوب‌ترین تیم ایران مثل همیشه حمایت‌مان کنید. دست‌تان را به گرمی می‌فشارم و در شب عید بزرگ غدیر برای آغازی دوباره با پرسپولیس به شما عزیزان یک «یاعلی» می‌گویم.

 
دوباره سر و کله خریدار میلیاردر پیدا شد
هر از چند گاهی از خریدار میلیاردر پرسپولیس در رسانه‌ها رونمایی می‌شود. الکس هادی‌تقی ابرمیلیاردری ایرانی است که در کانادا سکونت دارد. او به عنوان یک فعال اقتصادی بیشتر در حوزه املاک فعال است و در اروپا و بسیاری از نقاط دنیا به فعالیت‌های اقتصادی مشغول است. بعد از مطرح شدن گزارش‌ها درباره تمایل هادی‌تقی به خرید باشگاه پرسپولیس، سایت یونانی sdna اعلام کرد این میلیاردر ایرانی- کانادایی قصد دارد یک باشگاه در سوپرلیگ فوتبال یونان هم خریداری کند و به همین مناسبت با او مصاحبه کرد. میلیاردر ایرانی- کانادایی گفته قصد دارد در صورت به دست آوردن مالکیت پرسپولیس بازیکنانی در کلاس جهانی را به خدمت بگیرد اما  تنها به خرید ستاره‌های بزرگ برای تیم اول پرسپولیس اکتفا نمی‌کند و قصد دارد در حوزه فوتبال پایه هم سرمایه‌گذاری کلانی انجام بدهد. او می‌گوید آکادمی‌های پرسپولیس را با بهترین مربیان دنیا در همه شهرهای بزرگ ایران دایر خواهد کرد.

 
امروز اردوی ترکیه اوکی می‌شود
یحیی گل‌محمدی دو روزی است برای بررسی شرایط اردویی سرخ‌ها راهی ترکیه شده است و امروز بازخواهد گشت. با این شرایط امروز مشخص خواهد شد که پرسپولیس برای این اردو راهی ترکیه خواهد شد یا نه. قرار است پرسپولیس از بیستم تیرماه به مدت 12 روز راهی ترکیه شود.


امروز پول می‌گیرند؟
احتمال دارد امروز مطالبات بازیکنان پرسپولیس پرداخت شود. البته این مسأله قطعی نیست اما شاید این اتفاق که هفته‌هاست بازیکنان پرسپولیس منتظر آن هستند امروز رخ دهد. پرسپولیسی‌ها 16 درصد قرارداد فصل قبل به علاوه آپشن‌های قرارداد فصل گذشته‌شان مثل پاداش قهرمانی لیگ و حذفی را از باشگاه طلب دارند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی