صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و پنج - ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

شهاب 14 پوشید
با وجود اینکه گفته می‌شود شهاب زاهدی پیراهن شماره 30 را به تن خواهد کرد اما با انجام اولین تمرین پرسپولیس مشخص شد این بازیکن شماره دیگری انتخاب کرده و به نظر می‌رسد قرار است پیراهن شماره ۱۴ در فصل جدید به خرید جدید تیم گل‌محمدی اهدا شود .این شماره پیراهن قبل از زاهدی سال‌ها بر تن محمد نوری کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس بود. فصل گذشته این پیراهن را بازیکنی انتخاب نکرد و پیش از آن بر تن احسان پهلوان بود.

 
انجام مکاتبات آسیایی
مکاتبات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، روز چهارشنبه از طریق فدراسیون فوتبال دریافت شد و در جداول نام پرسپولیس در پات یک قرار گرفت. روز پنجشنبه هم مکاتبات AFC در ارتباط با برنامه مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ و کارگاه‌های آموزشی و هماهنگی مربوط به آن از طریق فدراسیون فوتبال ایران برای باشگاه پرسپولیس ارسال شد و بر اساس آن چنانکه پیش از این اعلام شده بود، مراسم قرعه‌کشی روز پنجشنبه دوم شهریورماه خواهد بود. قرعه‌کشی و کارگاه‌ها مربوط به کاپ AFC و کاپ ACL از ۲۳ تا ۲۵ آگوست، برابر با یکم تا سوم شهریور برگزار می‌شود.

 
اسدبیگی از فردا در تمرین
طی روزهای اخیر هافبک میانی پرسپولیس در تمرینات پیش‌فصل غایب بوده تا با وجود داشتن قرارداد نگرانی‌هایی برای هواداران ایجاد کند. اما علت اصلی غیبت هافبک پرسپولیس در دور جدید تمرینات، شرکت در امتحانات دانشگاه است .بر اساس اخبار رسیده این بازیکن قرار است از فردا خود را به کادرفنی معرفی می‌کند.

 
بدنسازی با همان نفرات
بعد از دو جلسه تمرین با توپ روی چمن که عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شد دیروز صبح پرسپولیس در سالن تمرین کرد. تمرین دیروز صبح بدنسازی بود و پپه لوسادا نقش اول را به عهده داشت. در این تمرین هم همان نفرات تمرینات دو روز نخست حضور داشتند و فرد جدیدی به اسکواد یحیی اضافه نشد. جالب اینکه خود یحیی به خاطر حضور در ترکیه و بررسی شرایط اردوی تیمش راهی ترکیه شده و در تمرین حضور نداشت.
 

پرسپولیس با مجید در فصل جدید
بعد از چند فصل همکاری با برند آلشپورت، به نظر می‌رسد پرسپولیس در فصل تازه با البسه کمپانی مجید قرارداد بسته است. تمرینات پیش فصل سرخ‌ها در حالی شروع شد که پرسپولیسی‌ها از البسه مجید استفاده کرده بودند. با توجه به درج لوگوی این برند روی استندهای تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس به نظر می‌رسد باشگاه با این برند داخلی قرارداد رسمی بسته است. پرسپولیس در چهار فصل اخیر از البسه آلشپورت استفاده می‌کرد و قبل از آن غیر از دو سه فصل همواره تأمین‌ کننده البسه سرخ‌ها بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی