صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

کارشناس

شاهین بیانی:  باید حسینی را حفظ کنند
شاهین بیانی بازیکن سابق استقلال در مورد روند نقل و انتقالات این تیم گفت: «با توجه به اینکه امسال تکلیف سرمربی و نیمکت تیم زود مشخص شده، شرایط بهتری وجود دارد. سرمربی‌ای انتخاب شد که از خانواده خود استقلال است ولی برای نتیجه گرفتن باید ابزار لازم را در اختیارش قرار داد. نکونام اگر ابزار لازم را داشته باشد می‌تواند موفق شود. با توجه به لیستی که داده باید نفرات مد نظرش جذب شوند. باید ببینیم باشگاه در این کار موفق بوده یا نه؟ نکته بعدی حفظ بازیکنان مؤثر فصل گذشته استقلال است. بازیکنانی مانند حسینی، قایدی، محبی، مهری و... هنوز این اتفاق نیفتاده در صورتی که این مسأله خیلی مهم است.» پیشکسوت استقلال در مورد پیشنهاد به علیرضا بیرانوند، گفت: «در فوتبال حرفه‌ای هر اتفاقی ممکن است بیفتد اما فکر نمی‌کنم بیرانوند با استقلال به توافق برسد. دروازه‌بان استقلال همیشه دروازه‌بان اول تیم ملی بوده، نباید با احساسات هواداران بازی کنند که اگر الان حسینی را از دست دادیم پس به سراغ دروازه‌بان تیم رقیب برویم .تا زمانی که قرارداد امضا و بیرانوند در تمرین استقلال حاضر نشود نمی‌توان گفت که اتفاق افتاده است. به نظر می‌رسد این ماجرا بازارگرمی بود. هیچ شکی نیست که سیدحسین حسینی جزو 3 دروازه‌بان برتر فوتبال ما است و چه بهتر که استقلال او را حفظ کند.»
 
در حق حسینی بی‌معرفتی کرده‌اند
برومند: مربی گلرها مسبب این مشکلات است
پرویز برومند گلر سابق استقلال درباره بحث حضور علیرضا بیرانوند در استقلال و کنار گذاشتن سیدحسین حسینی گفت: «کمی گلایه دارم و ناراحت هستم که چرا این روزها بی‌معرفت، بی‌انصاف و فراموشکار شده‌ایم. این رفتار از هواداران استقلال بعید بود. حسینی همان گلری است که برای استقلال عمر و جوانی‌اش را گذاشت. فراموش نکنیم حسینی پیش از جام جهانی قطر عملکردی داشت که در جام جهانی قطر بازی کرد. او در زمان فرهاد مجیدی کمترین گل خورده را ثبت کرد و با همین آمادگی استقلال را در فصلی که گذشت به فینال جام حذفی رساند .ما بهترین دروازه‌بان‌ها را در استقلال داشتیم ولی شاهد کوچ آنها بودیم. نباید از حق بگذریم که حسینی یکی از ارزش‌های استقلال است و کمی من را یاد دوران بازی کردنم در استقلال می‌اندازد. در سال‌های گذشته، مدیریت و مربی دروازه‌بان‌های استقلال باید به لحاظ روحی - روانی روی حسینی و دیگر گلرها کار می‌کردند.»
 
ادعای استقلالی‌ها در مورد سلمانی
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سلمانی وارد مذاکره شده‌اند اما این مذاکرات فعلاً به نتیجه نرسیده است .در این شرایط علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال در این باره می‌گوید: «سلمانی به ما گفت که اولویت اول و دوم و سومش لژیونر شدن است. او گفت که اگر قرار باشد در ایران بازی کند، فقط در استقلال بازی می‌کند. او دنبال این است که لژیونر شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی