صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

هر پستی در استقلال افتخارآمیز است

سامره: می‌دانم جای بزرگان استقلال نشستم

در روز‌های گذشته انتقاد‌های بسیاری به مدیریت باشگاه استقلال وارد می‌شد و بسیاری بابت انتخاب نشدن سرپرست تیم از کریمی انتقاد می‌کردند،اما سرانجام سرپرست موقت باشگاه استقلال تصمیم گرفت علی سامره را به این سمت منصوب کند.
نام علی سامره بعد از رضا حسن‌زاده به عنوان یک گزینه جدی برای حضور در استقلال شنیده می‌شد که در نهایت مسئولان استقلال حکم به حضور او دادند. اما جالب است بدانید که جواد نکونام در روز‌های گذشته تماس‌های مکرری با امیرحسین صادقی داشت تا این چهره به عنوان سرپرست در تیم استقلال انتخاب شود، اما در نهایت صادقی به این سمت منصوب نشد تا انتخاب جواد نکونام برای این پست مهم وتو شود. البته سرمربی استقلال با حضور سامره نیز در این سمت مخالف نیست، اما مطلوب او بود که صادقی در این جایگاه قرار بگیرد که چنین نشد وعلی سامره که گل ثانیه ۳۰ او در دربی هیچ گاه از ذهن هواداران استقلال پاک نمی‌شود، به این جایگاه دست یابد.
سامره درباره حضورش در استقلال این جملات را به زبان آورده که قابل توجه است: «از حضور در استقلال خیلی خوشحالم و باید از افرادی که قبل از من در این پست بودند رخصت بگیرم. می‌دانم چه بزرگانی در این جایگاه نشسته‌اند و جانشین چه افراد خوشنامی در تاریخ باشگاه استقلال شدم. من چند وقتی به عنوان مربی در تیم‌های پایه استقلال فعالیت کردم و حالا توفیق سرپرستی تیم نصیب من شده و در این حوزه به استقلال کمک خواهم کرد. سرپرستی باشگاهی مثل استقلال که همه از بزرگی و عظمت آن اطلاع دارند، کار بسیار دشواری است اما تلاش می‌کنم با کمک دیگر اعضای مجموعه تیم از عهده این مسئولیت بزرگ برآیم و کارهای مربوط به سرپرستی را به نحو احسن انجام دهم.»
سامره با اشاره به حضور بیژن طاهری در این پست گفت: «آیا بیژن چند سال پی در پی در این سمت حضور داشت و جا دارد به ایشان خسته نباشید بگویم. سرپرستی تیمی مانند استقلال بسیار سخت و دشوار است و با مصائب متعددی رو به رو است. امیدوارم بتوانم در راستای اهداف تیم به مجموعه کمک کنم. هدف من ایجاد آرامش بیشتر در مجموعه تیم و ایجاد ارتباط مطلوب میان تیم و مدیران باشگاه است. امیدوارم بتوانم از عهده مسئولیتی که نصیبم شده به خوبی خارج شوم.»
سامره در پایان حرف‌هایش گفت: «همه باید تلاش کنیم جام قهرمانی را پس بگیریم. استقلال فصل پیش زحمات زیادی کشید که در نهایت دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند. امیدوارم در فصل جدید به این مهم برسیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی