صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

بازگشت حسینی

حمید بابازاده
گلر و مربی اسبق استقلال

این روزها مهم‌ترین سوژه استقلال جدایی سیدحسین حسینی و پیوستن احتمالی بیرانوند به این تیم است. در بحث حسینی واقعاً نمی‌خواهم بگویم این دروازه‌بان امسال بهترین عملکردش را داشته ولی متأسفانه بعد از دربی جوی به وجود آمد که تمامی مشکلات مدیریتی و فنی استقلال در سال‌های قبل را هم به حساب حسینی گذاشته‌اند.
شما اگر از بهترین کارشناس‌های دروازه‌بانی دنیا هم در مورد گل‌های دربی سؤال کنید هیچ شانسی برای دروازه‌بان قائل نخواهند بود. بخصوص روی گل دوم که خط دفاعی در سه متری دروازه جای‌گیری کردند و امکان دید دروازه‌بان را گرفتند.
همانطور که بهترین دروازه‌بان‌های دنیا نظیر دخه‌آ، ترشتگن و نویر هم دچار اشتباه و نوسان می‌شوند ولی مهم این است که وقتی یک دروازه‌بان دچار اشتباه یا تغییر در سبک دروازه‌بانی خود می‌شود، این مشکلات ابتدا تشخیص و سپس رفع می‌شود.
حسینی نکات مثبت زیادی در کارش وجود داشته که با رفع یکسری نکات ریز می‌توان شاهد همان حسینی باانگیزه شود که مهم‌ترین نقش را در قهرمانی استقلال داشت. در انتها امیدوارم که حمایت لازم از تیم و کادر فنی انجام پذیرد که در این صورت مطمئناً شاهد بازگشت روزهای خوب خواهیم بود.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی