صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و چهار - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

خانبان و عسگری بالاخره تمدید کردند
مهرداد خانبان و محمد عسگری از اعضای کادر فنی پرسپولیس، دیروز با حضور در باشگاه، قرارداد جدیدی را برای فصل پیش رو به امضا رساندند.
محمد عسگری که از ذوب‌آهن همراه یحیی بوده سه‌شنبه شب بعد از توافق با باشگاه گفته بود: «دیگر مسائل قراردادی برایم مهم نیست. با اتفاقاتی که رخ داده و وضعیت کنونی، جدایی در این مقطع را به صلاح نمی‌دانم. می‌مانم و با تمام وجود و پرکارتر از هر زمان دیگری برای سربلندی تیم و آقا یحیی تلاش می‌کنم، چون می‌دانم سال بسیار سخت‌تری را در پیش داریم. از تیم‌هایی که پیشنهاد داده بودند، تشکر کردم و گفتم منتظر بنده نمانند. از این سرمربیان که پیشنهاد مالی قابل توجه هم دادند، ممنونم. بنده با افتخار در تیم بزرگ پرسپولیس و کنار آقا یحیی به کارم ادامه خواهم داد.


150 میلیاردمان کجا بود؟
با توجه به اینکه شهریاری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است، شایعه شد۱۵۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس از این صندوق کمک شده. این شایعه با واکنش وزیر ورزش و باشگاه پرسپولیس توأم شد. ابتدا سجادی گفت اصلاً چنین رقمی در صندوق حمایت نبوده و نیست و من شدیداً این خبر را تکذیب می‌کنم. به چه علت باید چنین پولی کمک شود. آقای شهریاری برای کمک به ما آمد و سرپرست این صندوق شد و قبلاً در مجموعه باشگاه و شرکت‌های سایپا بودند و در حال حاضر هم دیگر در سایپا نیستند. اصلاً صندوق چنین پولی ندارد و اگر من مطلع شوم، اولین نفر خواهم بود که مقابله خواهم کرد.
باشگاه پرسپولیس هم ضمن تکذیب این شایعه اعلام کرد: اخباری کذب از این دست در حالی منتشر می‌شود که باشگاه‌های رقیب پرسپولیس با پیشنهاد‌های چند برابری در بازار نقل و انتقالات حضور دارند ولی درباره منابع مالی آنها صحبتی به میان نمی‌آید.


علی نعمتی 2 تا 3 هفته دیگر می‌رسد
علی نعمتی در هفته‌های پایانی لیگ، از ناحیه عضلات زیر شکم دچار آسیب‌دیدگی شده بود. در آن مقطع با توجه به حساسیت مسابقات و نیاز به بازیکن، درمان‌های نگهدارنده انجام می‌شد تا بازیکن در اختیار تیم باقی بماند اما حالا مدتی است که جراحی کرده و در شروع تمرینات پرسپولیس غایب خواهد بود.
علی اعظم فیزیوتراپ پرسپولیس در این باره توضیح داد: با پایان یافتن رقابت‌های لیگ در مشورتی که با پزشکان و جراحان متخصص صورت گرفت با توجه به اینکه می‌خواستیم بازیکن را برای فصل جدید به طور صد درصدی در اختیار داشته باشیم، تصمیم بر انجام عمل جراحی شد. ‌این اقدام سه هفته قبل صورت گرفت و علی نعمتی تمرینات سبک خود را از روزهای گذشته شروع کرد. عضو کادر پزشکی پرسپولیس گفت: با روندی که طی شده است، امیدواریم این بازیکن بین دو تا سه هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار بگیرد و با شروع لیگ هم در اختیار تیم خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی