صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۹

آینتراخت مانند پاری‌سن‌ژرمن زیر فشار نیست

آینده کولو موانی در دستان امباپه

قرارداد کیلیان‌ امباپه در سال 2024 با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و در حالی که در ابتدای تمدید آن گفته می‌شد مدت زمان آن تا سال 2025 است، اما‌ بندی در قرارداد این ستاره فرانسوی گنجانده شده که به اختیار خود می‌تواند آن را برای یک سال دیگر تمدید کند وگرنه به‌صورت رایگان این باشگاه را ترک خواهد کرد.
حال که‌ امباپه اعلام کرده قصدی برای فعال کردن این بند ندارد و همچنین گفته می‌شود مذاکراتی بین او با سران پاریسی برای تمدید قراردادش وجود دارد، آینده این بازیکن به‌طور کلی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و همین باعث شده تا پاری سن ژرمن دست به کار شود. اکیپ و لو پاریزین مدعی شده‌اند از آنجایی که آینده کیلیان‌ امباپه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت، اکنون توجه پاری سن ژرمن به گزینه‌های دیگری جلب شده است و آنها به جذب راندل کولو موانی از آینتراخت فرانکفورت علاقه دارند. این ملی پوش فرانسوی به هدف اصلی پاریسی‌ها تبدیل شده و گفته می‌شود می‌خواهند پیشنهادی 80 میلیون یورویی به آینتراخت ارائه دهند. با این حال باشگاه آلمانی برای ستاره خود که قراردادش تا سال 2027 اعتبار دارد و هیچ بند آزادسازی در آن گنجانده نشده، زیر فشار نیست و خواهان حداقل 100 میلیون یورو است. غیرممکن خواهد بود عقاب‌ها با مبلغی پایین‌تر، اجازه جدایی به کولو موانی را بدهند. بیلد نیز گزارش داده علاوه بر پاری سن ژرمن، چلسی و منچستریونایتد نیز از لیگ برتر انگلیس به کولو موانی علاقه‌مند هستند.
با این حال گفته می‌شود پاریسی‌ها برای جلوگیری از ایجاد رقابت بر سر این بازیکن، از قبل برنامه‌های خود را به موانی را ارائه دادند تا ابتدا قبل از هر چیزی، با او به توافق برسند. حضور لوئیز انریکه روی نیمکت این باشگاه نیز می‌تواند عامل تعیین کننده‌ای باشد اما مشکل این است تاکنون این مربی به‌صورت رسمی به‌عنوان مربی معرفی نشده است. گفتنی است کولو موانی فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها برای آینتراخت، آمار 23 گل و 17 پاس گل را از خود ثبت کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی