خبر

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا
پیروزی مردان ایران برابر قزاقستان
مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا دیروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیدارهای روز دوم در قزاقستان پیگیری شد. در این روز از مسابقات تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برابر قزاقستانِ میزبان به میدان رفت و موفق به شکست سه بر صفر این تیم شد. تیم ملی والیبال نشسته بانوان که در روز نخست مسابقات موفق به شکست کره جنوبی شده بود، امروز (چهارشنبه) در رقابت با هند آخرین دیدار مقدماتی خود را برگزار می‌کند.


برای حضور در والیبال یونیورسیاد
بردیا سعادت در ترکیب تیم‌ملی دانشجویان قرار گرفت
سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران اسامی ۱۲ بازیکن این تیم را برای شرکت در سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان اعلام کرد. از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال به منظور برگزاری اردوی نهایی برای شرکت در رقابت‌های سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان که در کشور چین برگزار می‌شود، اسامی ۱۲ بازیکن تیم ملی کشورمان اعلام شد. عرشیا به‌نژاد، پندار مومنی مقدم، امیر محمد گل‌زاده، بردیا سعادت، پوریا حسین پور، امیر حسین ساداتی، سهیل کمال آبادی، عرفان نوروزی، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، امیر حسن ملا عباسی، سید محمد رضا مشهدی و موسی سخاوی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی دانشجویان هستند. سرمربیگری این تیم برعهده غلامرضا مومنی مقدم است و امیر حسین منظمی به عنوان مربی، ساعد جدیدالاسلام به عنوان آنالیزور و محمود افشاردوست نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.


رونمایی از طرح بیمه جامع ورزشکاران
با حضور جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از طرح بیمه جامع ورزشکاران رونمایی شد. طرح بیمه جامع ورزشکاران دیروز در هتل المپیک با حضور حسین شهریاری، سرپرست مدیرعاملی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان و مدیران کل استان‌های سراسر کشور رونمایی شد. در این مراسم بیمه جامع ورزشکاران به طور نمادین به  منصور برزگر، حسن روشن، محمد نصیری، ابراهیم جوادی، حسین فرکی، تیمور غیاثی، علی پاکدامن، سپیده بابایی، اعظم‌السادات سنایی و سلمان حسام ارائه شد. محمد پولادگر،  معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: «اتفاق خیلی خوبی است و خیلی زودتر باید این اتفاق رخ می‌داد. این اتفاق با دستور مستقیم مقام معظم رهبری و پیگیری رئیس جمهور و اقدام وزیر ورزش و جوانان رقم خورده است. این تازه ابتدای راه است. تأکید رئیس جمهور به وزیر ورزش و جوانان این بوده است تا از ورزشکاران حمایت همه‌جانبه شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی