صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

دانشگر از استقلال شکایت کرد

محمد دانشگر مدافع سابق استقلال بابت مطالباتش از این تیم شکایت کرد. دانشگر که ابتدای فصل گذشته به سپاهان پیوست هنوز نتوانسته طلبش را از استقلال بگیرد و به همین منظور به کمیته انضباطی شکایت کرد. باشگاه استقلال قصد دارد بزودی جلسه‌ای را با این بازیکن برگزار کند. این روزها استقلال با مسائل حاشیه‌ای زیادی روبه‌رو است و شکایت بازیکنان و مربیان سابق این تیم هم مسائل حاشیه‌ای این تیم را تشدید می‌کند.
 
روشن: حیثیت بیرانوند با جدایی از پرسپولیس خدشه‌دار می‌شود

حسن روشن پیشکسوت استقلال در مورد سقف قرارداد بازیکنان در لیگ برتر فوتبال گفت: «این طرح را من 15 سال است شنیده‌ام که قرار است اجرا شود. فکر می‌کنم در حال حاضر 14، 15 تیم ما دولتی هستند. بد نیست که تعیین سقف و قیمت کنند و می‌شود این کار را کرد به شرطی که روی آن نظارت و دقت داشته باشند. یعنی پسرخاله دختر خاله‌ای نشود! نمی‌شود مثلاً برای استقلال و پرسپولیس فلان بودجه را تعیین کنند و برای یک تیم دیگر نه. الان برعکس شده و آنها که مستقیم کار می‌کنند بودجه‌شان 10 برابر این دو تیم است.» روشن در مورد اینکه الان فوتبال حرفه‌ای شده و جابه‌جایی بازیکنان چیز عجیبی نیست، گفت: «الان حرفه‌ای شده باید اخلاق هم حرفه‌ای باشد. پول گرفتن هم باید حرفه‌ای باشد. در دنیا بازیکنی که قرارداد می‌بندد خودش پولش را درمی‌آورد. مسی قرارداد می‌بندد و باشگاه یک هفته‌ای پولش را در می‌آورد. بیرانوند هم بهترین گلر ایران است و حرفی نداریم، اما ما می‌گوییم بد است بازیکنی که از یک باشگاهی در آن رشد کرده، آن را رها کند و جای دیگری برود. تمام اعتبار و حیثیت او از پرسپولیس است و با رفتن از این تیم خدشه‌دار خواهد شد.»
 
خواسته نکونام از مدیران استقلال
برپایی اردوی خارجی

شاید جواد نکونام نمی‌دانست کار کردن در تیم استقلال به این سختی باشد. طی چند روزی که نکونام هدایت استقلال را برعهده گرفته است اتفاقات زیادی افتاده و حواشی زیادی پیرامون تیم بوده است اما سرمربی استقلال سعی می‌کند تیمش را در کمال آرامش تمرین دهد. این‌طور که گفته می‌شود سرمربی جدید استقلال از مدیران این تیم خواسته که برای استقلال اردوی خارجی در نظر بگیرند. اگر مشکلی سر راه استقلالی‌ها نباشد و بازیکنان مورد نظر نکونام جذب شوند به احتمال زیاد این تیم برای برپایی اردو به ترکیه می‌رود.  استقلال قرار است در این کشور اردو بزند تا در کمال آرامش خود را برای لیگ بیست و سوم آماده کند.

جستجو
آرشیو تاریخی