صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

ستاره سوئدی از مقصد سامان رونمایی کرد
قدوس در مسیر بازگشت به مالمو
سامان قدوس، بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد انگلیس از این تیم جدا شد اما مقصد بعدی او هنوز مشخص نیست. قدوس که متولد شهر مالمو سوئد است و در تیم‌های این کشور از جمله اوسترسوندس سابقه بازی دارد، یکی از نفراتی است که گفته می‌شود احتمالاً راهی باشگاه مالمو خواهد شد. «پونتوس یانسون» بازیکن سابق تیم ملی سوئد و همبازی قدوس در تیم برنتفورد در نقل و انتقالات این فصل راهی مالمو شد و حالا امیدوار است بازیکن ایرانی هم او را همراهی کند.
یانسون درباره اینکه آیا می‌داند مقصد بعدی قدوس چه تیمی است؟ گفت: «نمی‌دانم. چند روزی است که با او در تماس نبوده‌ام و نمی‌دانم کجاست. در برنتفورد، سامان در رختکن کنار من می‌نشست و همانجا متوجه شدم که در او علاقه‌هایی برای بازی در مالمو وجود دارد. من هم مثل بقیه در مالمو امیدوار به حضور سامان هستم.»
این بازیکن سابق تیم ملی سوئد درباره اینکه قدوس در لیگ برتر انگلیس فرصت زیادی برای بازی نداشت و اغلب نیمکت‌نشین بود، گفت: «فکر نمی‌کنم مردم بدانند که او واقعاً چقدر خوب است. بله، می‌گویند خیلی وقت است که بازی نکرده اما در لیگ برتر هافبک محکمی بود و در تمرینات خیلی خوب به نظر می‌رسید. سامان شاید فقط بدشانس بود که بازی نمی‌کرد. احتمالاً سامان اگر به خانه می‌آمد یکی از بهترین‌های لیگ سوئد بود. من فکر می‌کنم او از زمانی که لیگ سوئد را ترک کرد حتی بهتر شده است. به علاوه او اهل شهر مالمو است و اگر به خانه بیاید عالی می‌شود.»
 

مدافع ایرانی محروم از سفر به اتریش
حزباوی ویزای شینگن می‌خواهد
محمدامین حزباوی، مدافع ملی‌پوش ایرانی باشگاه السد قطر که از اواخر هفته گذشته در تمرینات تیم جدیدش حضور یافت، منتظر دریافت ویزای شینگن برای سفر به اروپا و حضور در اردوی آماده‌سازی تیم السد در کشور اتریش است. تحریم‌های بین‌المللی و محدودیت‌های شدیدی که کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اتباع ایرانی در نظر گرفته‌اند، مانع از صدور ویزای شینگن برای محمدامین حزباوی شده و مدیران باشگاه السد قطر با کمک وزارت داخله این کشور مشغول رایزنی با چند سفارت اروپایی در دوحه پایتخت قطر هستند تا موافقت آنها را برای حل این مشکل جلب کنند.
خوان مانوئل لیلو، سرمربی اسپانیایی تیم السد قطر هم از مدیران این باشگاه خواسته تا به هر شکل ویزای شینگن حزباوی را دریافت کنند تا این ستاره جوان ایرانی را برای اردوی آماده‌سازی اتریش در اختیار داشته باشد. السد قطر بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل بدون قهرمانی دست به چندین خرید جذاب از تیم‌های اروپایی زده و برای تقویت خط دفاعی‌اش محمدامین حزباوی را به خدمت گرفته است.

جستجو
آرشیو تاریخی