صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

تکل خشن روی پای سردار به خیر گذشت

شماره 20 استقلال بهت میاد!

محسن ذاکری
خبرنگار
سردار آزمون این روزها و برای حفظ آمادگی حضوری فعال در تمرینات استقلال دارد. مهاجم شماره 20 تیم ملی حتی در بازی‌های درون تیمی هم شرکت می‌کند و پا به پای سایر بازیکنان در تلاش است تا به آمادگی مورد نظر برسد. او که تا چند روز قبل با برنامه سعید الهویی- از اعضای کادرفنی تیم ملی- تمرین می‌کرد، چند روزی است که با هماهنگی باشگاه بایر‌لورکوزن در تمرینات استقلال شرکت می‌کند. او البته به لحاظ تمرینات هوازی و قدرتی با برنامه ژابی آلونسو و تیم بدنسازی لورکوزن پیش می‌رود و حتی حضور در تمرین استقلال نیز با نظر مثبت آنها همراه بوده است.
با این حال حضور سردار در بازی‌های درون‌تیمی استقلال می‌تواند کمی هم برای او و باشگاه لورکوزن خطرساز باشد. بخصوص مواقعی که او برای تصاحب توپ تلاش می‌کند و البته بازیکنان جوان استقلال که هسته اصلی تمرین را تشکیل می‌دهند، بی‌محابا روی پای او تکل می‌زنند. در تمرین روز دوشنبه استقلال که عکسی از آن هم منتشر شده، سردار برای تصاحب یک توپ تلاش می‌کند که سینا سعیدی‌‌فر- دروازه‌بان سوم استقلال – روی پای او تکل زده. تکلی خشن که سردار شانس آورد تبدیل به یک برخورد خشن و در ادامه آسیب‌دیدگی او نشد.
شاید اگر ژابی آلونسو این عکس را ببیند، عصبانی شود. با این حال آزمون از آنها مجوز گرفته که در تمرینات استقلال شرکت کند. البته هنوز آینده سردار آزمون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که آیا او در لورکوزن به کار خود ادامه خواهد داد یا به چالش جدیدی فکر می‌کند. هر چه که هست او این روزها تمرینات خود را با جدیت دنبال می‌کند تا برای فصل جدید باشگاهی و بعد جام ملت‌های آسیا بهترین نسخه خود را ارائه دهد.
نکته دیگر اما واکنش‌ها به حضور آزمون و پوشیدن پیراهن شماره 20 استقلال است. مهدی قایدی که ارتباط نزدیکی با آزمون دارد، این استوری را منتشر کرد: «شماره 20 استقلال خیلی بهت میاد.» همچنین جواد نکونام از حضور آزمون در تمرینات استقلال تشکر کرد. احتمالاً سردار چند روز دیگر در تمرینات استقلال شرکت می‌کند و سپس از تاریخ 17 جولای به اردوی لورکوزن ملحق می‌شود تا خود را آماده حضور در فصل جدید کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی