صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

شلوغی و ازدحام مقابل باشگاه
دیروز برای استقلال روز شلوغی مقابل در باشگاه بود. بسیاری از هواداران این باشگاه مقابل در باشگاه تجمع کردند و خواستار مشخص شدن تکلیف علیرضا بیرانوند شدند. مدیران استقلال قول داده بودند موضوع جذب این دروازه‌بان را تا ظهر حل کنند اما درعمل اتفاقی رخ نداد تا مشخص شود همه اخباری که روز گذشته درباره عقد قرارداد با شماره یک پرسپولیس منتشر شده صحت نداشته است. حتی کریمی و امیری بدون اینکه پاسخ قانع کننده‌ای درباره جذب این دروازه‌بان به هواداران حاضر مقابل در باشگاه استقلال بدهند، ساختمان را ترک کردند و رفتند. اینکه مسئولان باشگاه استقلال امروز درباره بیرانوند اقدامی خواهند کرد یا خیر، مسأله‌ای است که در ساعات باقی مانده امروز برای هواداران این باشگاه روشن خواهد شد.

پایان قرارداد شکوری
درروزی که نگاه‌ها به سمت جذب بیرانوند بود خبری از دل باشگاه استقلال بیرون آمد با این مضمون که قرارداد آرشا شکوری با این باشگاه به پایان رسیده است. دروازه‌بان جوان فوتبال ایران که فرزند هادی شکوری، بازیکن سابق استقلال است انتظار دارد مسئولان این باشگاه بسرعت قراردادش را تمدید کنند اما مسئولان استقلال تا به امروز هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده‌اند. از شکوری به‌عنوان یک دروازه‌بان آینده‌دار یاد می‌شود و انتظار است که باشگاه استقلال موضوع آرشا شکوری را چنان ساده نگیرد که چند سال بعد افسوس یک تصمیم اشتباه را بخورد. شکوری در بازی‌های تیم جوانان ایران نشان داد ظرفیت مناسبی برای پیشرفت و حتی رسیدن به دروازه تیم‌های بزرگ دارد.

سینا شاه عباسی مورد توجه نکونام
باشگاه استقلال در ادامه مذاکرات خود با بازیکنان مد نظر باید مذاکراتی هم با سینا شاه عباسی داشته باشد. این بازیکن تحت قرارداد با باشگاه فولاد خوزستان نیست و جواد نکونام از مدیران استقلال خواسته با او مذاکره کنند وبه استقلال منتقل کنند. شاه عباسی از نگاه نکونام جزو بازیکنانی است که می‌تواند در استقلال به یک چهره مقبول و قابل اعتماد تبدیل شود. باید دید که مسئولان این باشگاه آیا اقدامی در راستای توافق با این بازیکن انجام خواهند داد یا خیر؟!

در انتظار پرداخت حق رضایتنامه به مسجدسلیمان
مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان برای صدور رضایتنامه آریا برزگر از مسئولان باشگاه استقلال طلب 7میلیارد کرده‌اند که گفته می‌شود مسئولان باشگاه استقلال درحال رایزنی هستند تا این عدد را کاهش دهند. مذاکرات با طرف خوزستانی ادامه دارد وبا توجه به اینکه رابطه برزگر با مسئولان این تیم مطلوب است به نظر می‌رسد بتواند به این توافق سرعت بخشد و مبلغی را تخفیف بگیرد تا استقلال بعد از واریز آن یا با صدور یک فقره چک به این انتقال جنبه حقیقی ببخشد.

جستجو
آرشیو تاریخی