صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

با وجود جذب سهرابیان و محمدی

چرا نکونام از نقل و انتقالات راضی نیست؟

در حالی که همه نگاه‌ها به ماجرای حضور بیرانوند در استقلال است و مشخص نیست که سرنوشت این ماجرا چه خواهد شد و آیا حجت کریمی می‌تواند این انتقال جذاب را به نفع خودش به ثبت برساند، باید به نارضایتی جواد نکونام از نقل و انتقالات استقلال توجه ویژه داشت.
سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای که دو روز پیش داشت صراحتاً اعلام کرد از وضعیت نقل و انتقالات استقلال ناراضی است. این جمله درست در زمانی از زبان سرمربی استقلال بیرون آمد که مسئولان این باشگاه بعد از جذب مهرداد محمدی قرارداد آرمین سهرابیان را هم منعقد کردند اما نکونام همچنان از آنچه در باشگاه در حال رخ دادن است، رضایت ندارد و اعتقاد دارد نقل و انتقالات به سود تیمش پیش نرفته است.
دلیل نکونام برای بیان این جملات کاملاً روشن است. او مهدی قایدی را از دست رفته می‌بیند و وضعیت محمد محبی نیز کاملاً نامشخص است و باشگاه استقلال به رغم تمام وعده‌هایی که داده هنوز نتوانسته حق انتقال این بازیکن را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.
از سویی سیلوا نیز قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کرده و هنوز اقدامی در راستای منصرف کردن این مدافع برزیلی انجام نشده است.
جواد نکونام به خوبی می‌داند که از دست دادن 3 عنصر مهم این باشگاه چه مصائبی به دنبال دارد و به همین دلیل او بابت نقل و انتقالات باشگاه استقلال ابراز خرسندی نکرده است. از سویی نکونام در بدو مذاکرات خود با باشگاه استقلال صراحتاً اعلام کرده بود که عارف آقاسی اولویت او در خط دفاع است اما مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند این بازیکن را راضی به حضور در استقلال کنند و با آرمین سهرابیان که اولویت سرمربی آبی‌ها نبود قرارداد منعقد کردند.
سعید مهری نیز قراردادش را فسخ کرده و نکونام خودش به تکاپو افتاده تا این بازیکن را منصرف کند اما این بازیکن هم دستمزد بیشتری می‌خواهد که مسئولان استقلال اقدامی در این راستا انجام نداده‌اند.
اینکه در استقلال موجی به راه افتاده تا بیرانوند جذب شود قطعاً می‌تواند اتفاق مهمی باشد اما سؤال این است که اگر بیرانوند جذب شود در دیگر خطوط نیز استقلال گزینه‌های مناسبی خواهد داشت؟
شاید جذب بیرانوند به لحاظ روحی ضربه مهلکی بر پیکر تیم حریف باشد اما بی‌تردید استقلال باید در دیگر خطوط نیز تقویت شود و اینطور نیست که تمام مشکلات استقلال با جذب یک دروازه‌بان شاخص حل شود و یارگیران در باشگاه استقلال باید همه جوانب را در نظر گرفته و مانع کاهش توان این باشگاه شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی