صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

شکایت سپاهان از محبی رد شد
 در پی شکایت باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال در خصوص فسخ قرارداد محمد محبی، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان حکم به بی‌حقی صادر کرد. به این ترتیب استقلال در این پرونده برنده شد. البته در مورد رفتن یا ماندن محبی از استقلال اخبار متناقضی گفته می‌شود اما آنچه مسلم است اینکه سانتاکلارا 600 هزار دلار بابت رضایتنامه این بازیکن می‌خواهد که از عهده تیم استقلال خارج است.
 
مهرانپور:
نکونام گزینه هواداران بود
 محمدرضا مهرانپور بازیکن سابق استقلال در خصوص سختی‌های این تیم در نقل و انتقالات تابستانی، گفت:«تقریباً استقلال همیشه با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده، به نظرم جواد نکونام کار سختی در پیش دارد چرا که از نظر مالی دستش بسته است اما امیدوارم که باشگاه همکاری لازم را با او انجام بدهد و بتواند تیمی که دلش می‌خواهد را بسازد. یک مربی باید بازیکنی داشته باشد که بتواند با کمک او به اهدافش برسد نه اینکه یک مربی را بیاوریم و حتی اگر بازیکنان دلخواهش را جذب نکردیم بگوییم باید نتیجه بگیرد.» مهرانپور در ادامه گفت:«جواد از بازیکنان خارجی شناخت خوبی دارد و نشان داده که می‌تواند انتخاب‌های خوبی در این موارد داشته باشد اما برای خرید بازیکن خارجی اول پول نیاز است. بعد خود جواد می‌تواند کمک کند. باشگاه باید نشان بدهد توان پرداخت را دارد یا نه، بعد نکونام برای خرید بازیکن خارجی اقدام کند. نکونام گزینه‌ای بود که هواداران استقلال دوستش داشتند و برای او و کادرش آرزوی موفقیت می‌کنم.»
 
خبرهای متناقض در مورد نادری

 

 

 

 

یکی از گزینه‌های استقلال برای تقویت خط دفاعی، محمد نادری است. بازیکنی که هم قابلیت بازی در پست مدافع چپ را دارد و هم اینکه پیش از این، در مرکز خط دفاعی استقلال و دیگر تیم‌هایش به میدان رفته است. با جدایی عارف غلامی و وضعیت نامشخص رافائل سیلوا برای فصل آینده، گفته می‌شود که محمد نادری یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه برای تقویت خط دفاعی تیم است. این بازیکن که پس از اتمام قراردادش با آلتای اسپور بازیکن آزاد محسوب می‌شود، در ایران تمریناتش را برگزار می‌کند و در روزهایی که اخبار زیادی پیرامون مقصد احتمالی او منتشر شده، هنوز وضعیت او برای فصل بعد نامشخص است. البته این نکته را باید در مورد نادری گفت که امیرحسین صادقی روز یکشنبه در پیج خود با نادری صحبت کرد و خبر آمدن او به استقلال را رسانه‌ای کرد. در حالی که گفته شد کار این بازیکن با استقلال تمام شده است اما همه چیز در خصوص او مسکوت مانده است.

جستجو
آرشیو تاریخی