مینه سوتا تیمبر ولوز؛ ناکامی گرگ‌ها توسط دنوری‌ها

علی رضایی
خبرنگار
باشگاه بسکتبال مینه سوتا تیمبر ولوز یا گرگ‌ها یکی از تیم‌های ایالت مینه سوتا، لیگ NBA است که در سال 1989 تأسیس شد. گرگ‌ها در طول فصل 2023 گاهی اوقات چند بازی پی‌در‌پی نتیجه را واگذار می‌کردند و در موقعیت‌های حساس هم مقابل قدرت‌های بزرگ بسکتبال پیروز می‌شدند.
جنگندگی بازیکنان مینه سوتا مقابل حریفان گاهی وقت‌ها به چالش‌های سختی می‌کشید؛ نمونه بارز این چالش‌ها درگیری بازیکنان این تیم با کادر فنی و بازیکنان اورلاندو مجیک بود که بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند تا برای دقایقی بازی متوقف شود.
اوضاع تیمی مینه سوتا در فصل 2024 هنوز مشخص نیست. برخی از بازیکنان مینه سوتا قراردادشان با این باشگاه بلاتکلیف و به‌صورت قرارداد آزاد است؛ این بازیکنان شامل تورین پرینس، الکساندر واکر، جیلن نوول، آستیس ریورز و ناتان نایت است که تا چند ماه آینده معلوم می‌شود به چه تیمی ملحق می‌شوند!
وضعیت قرارداد ستاره‌های این تیم هم مشخص است؛ کارل آنتونی تونز 5 سال با گرگ‌ها قرارداد دارد. آنتونی ادواردز هم یک فصل و رودی گوبر 3 سال با مینه سوتا قرارداد دارند.
شایعاتی هم پیرامون بعضی بازیکنان به گوش رسیده که کت بازیکن این تیم تمایل دارد با نیکس ترید (معاوضه) شود. رودی گوبر هم دوست دارد در ولوز بماند. ادواردز هم ترجیح داده در این تیم بماند و مایک کانلی هم به احتمال زیاد ترید شود.
گرگ‌ها در درفت پیک‌های جالب هم ناکام شدند تنها پیک‌های 33 و 53 به آنها تعلق گرفت. تورین پرینس هم از این تیم جدا شد. مسئولان باشگاه مینه سوتا تیمبر ولوز در تعطیلات و فصل نقل و انتقالات بازیکنان فعالیت آنچنانی ندارند و به نظر می‌رسد آنها دنبال هیچ ستاره‌ای هم نیستند. مهم‌ترین هدف آنها تمدید قرارداد با سوپراستار خودشان به نام آنتونی ادواردز است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی