معارفه بازیکن در ساعت 4 صبح و غلط املایی در نوشتار سایت!

بی‌پرنسیب مثل لوتون تاون

امسال لیگ برتر یک مهمان ویژه دارد که تا به حال بازی در چنین سطحی را تجربه نکرده است: لوتون تاون.
این باشگاه که به تازگی وارد رقابت‌های لیگ برتر شده،  شرایط مناسبی برای بقا در لیگ ندارد و این موضوع به عوامل داخلی باشگاه هم سرایت کرده است.
دیروز در ساعت 4 صبح به وقت محلی،  باشگاه لوتون تاون خبر و پوستری را بر روی سایت باشگاه بارگذاری کرد که باعث تعجب تمامی رسانه‌های انگلیسی شد؛ آنها این ساعت از روز که بیشتر افراد در خواب به سر می‌برند بازیکنی که جدیداً خریداری کرده بودند را رونمایی کردند!
برخی می‌گویند پوستر معرفی بازیکن و زمان انتشار آن کاملاً نشان می‌دهد این باشگاه به صورت حرفه‌ای نمی‌تواند در بخش‌های مختلف لیگ برتر فعالیت کند. به نظر می‌رسد عوامل وبسایت باشگاه و خود باشگاه،  قصد داشتند معرفی را برای 4 بعد از ظهر برنامه‌ریزی کنند و مسئول سایت به اشتباه ساعت بارگذاری را به جای 4 عصر،  4 صبح گذاشته بوده است. این می‌تواند اشتباهی سهوی از سوی عوامل سایت باشد اما میزان مبتدی بودن آنها زمانی مشخص می‌شود که بر روی پوستر معرفی،  نام بازیکن در 2جایگاه مختلف با 2 املای مختلف نوشته شده بود. آنها در یک جا نام بازیکن را Mads Andersen و در جای دیگری نام او را Mads Anderson نوشتند که می‌تواند برای وبسایت رسمی باشگاه اشتباه بزرگی باشد.
با توجه به روند طراحی چنین پوسترهایی،  این طرح حداقل توسط 3 شخص بررسی و بعد از آن منتشر می‌شود و چنین اشتباهی می‌تواند سطح پایین کار مجموعه‌ لوتون تاون را به نمایش بگذارد. پس از انتشار اخبار مربوط به این موضوع در ساعت 9 صبح آنها خبر را از روی سایت برداشتند اما این باعث شد معرفی بازیکن جدید برای هواداران تیم انگلیسی،  دیگر جذابیت خاصی نداشته باشد و هیجان معرفی کاملاً از بین برود. رفتار آنها حتی در مورد تصمیم‌گیری برای این خبر هم فاقد تجربه‌ لازم بود و بعد از ساعتی دوباره این خبر را بدون انجام مراسمی که مدنظر باشگاه بود،  البته این بار به صورت صحیح روی سایت بارگذاری کردند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی