صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

منتفی شدن حضور رامین رضاییان در پرسپولیس
مدافع ملی‌پوش کشورمان در خصوص شایعات ترک سپاهان واکنش نشان داد. رامین رضاییان با انتشار پستی در فضای مجازی نسبت به شایعات انتقال به تیم پرسپولیس پایان داد. مدافع سپاهان اعلام کرد در فصل جدید نیز در این تیم خواهد ماند. رضاییان در پست اینستاگرامی خود نوشت: توی زندگی‌ام همیشه با تمام وجود برای هدفم می‌جنگم و شرافتمندانه زندگی می‌کنم. وفاداری و احترام. در سالی که گذشت با جان و دلم برای تیم خوب سپاهان بازی کردم و امیدوارم امسال هم بتوانم دل شما عزیزان را شاد کنم.


غیبت محمد دلبری در جلسه هیأت مدیره
عضو هیأت مدیره پرسپولیس در جلسه مهم دیروز این باشگاه شرکت نکرد  جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس دیروز برگزار شد تا درباره اتفاقات این روزهای این باشگاه تصمیماتی گرفته شود. یکی از محورهای اصلی این جلسه فسخ علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بود. نکته عجیب و جالب این جلسه غیبت محمد دلبری عضو هیأت مدیره پرسپولیس بود. این در حالی است که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت این جلسه با حضور همه اعضا برگزار شده اما برخلاف این خبر، دلبری در این جلسه حضور نداشت.
خبرنگارانی که امروز منتظر اعضای هیأت مدیره بودند تا با آنها مصاحبه کنند اثری از دلبری در زمان خروج ندیدند. با پیگیری‌ها مشخص شد که دلبری به دلیل سفری که داشته در این جلسه مهم حضور نداشت!


مذاکره استقلال با فرشاد فرجی تأیید شد
فرشاد فرجی بازیکن تیم پرسپولیس با پیشنهاد استقلال روبه‌رو شده است. فرشاد فرجی مدافع تیم پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالباتش و همچنین کم بازی کردن خواستار دریافت رضایتنامه از این باشگاه شده است. این در حالی است که باشگاه استقلال هم به دنبال جذب این بازیکن رفته و مذاکراتی با مدیر برنامه‌های فرجی انجام شده است. مدیر برنامه‌های این بازیکن تأیید کرد استقلال خواهان جذب فرشاد فرجی شده و صحبت‌هایی هم در این باره صورت گرفته است.
به نظر می‌رسد در صورتی که فرجی بتواند رضایتنامه‌اش را از پرسپولیس بگیرد بزودی به استقلال خواهد پیوست.


طعنه داود فنایی
به بیرانوند
داود فنایی، مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس با انتشار یک استوری به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با سرخپوشان واکنش نشان داد. فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شد و بسیاری از چهره‌های فوتبالی به این موضوع واکنش نشان دادند که یکی از آنها داود فنایی، دروازه‌بان و مربی سابق دروازه‌بان‌های این تیم بود. فنایی که دو فصل پیش مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس بود، با بیرانوند چالش‌هایی داشت و این اتفاق باعث شد تا او این باشگاه را ترک کند. حالا که بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده، داود فنایی با انتشار یک استوری به بیرانوند طعنه زد و نوشت: سلامتی هواداری که تا آخر عمر سفید امضا می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی