صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

باقری‌ها: گولسیانی برود حتماً باید کنعانی‌زادگان جذب شود

یک جای کار می‌لنگد که به پرسپولیس برای تقویت کمک نمی‌شود

مسعود قراگزلو
روزنامه‌نگار
نبی‌الله باقری‌ها مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است یک جای کار می‌لنگد که بر خلاف چند تیم دیگر مدعی به تیم پرسپولیس در راستای تیم بستن و سایر ملزومات برای شروع فصل هیچ کمکی نمی‌شود. به این بهانه و سایر مواردی که اخیراً حول و حوش پرسپولیس وجود دارد گفت‌و‌گویی با این پیشکسوت داشتیم .
‌در رابطه با کنعانی زادگان هنوز هم روی حرف قبلی‌تان هستید؟
به نظرم اگر گولسیانی نباشد کنعانی زادگان باید حتماً جذب شود.  در فصلی که گذشت یکی از عوامل قهرمانی پرسپولیس خط دفاع و دروازه پرسپولیس بود که واقعاً نفوذ‌ناپذیر بود و خیلی به قهرمانی سرخپوشان کمک کرد. به نظرم اگر گولسیانی برود  با این شرایط که باشگاه مذاکرات خوبی ظاهراً با او نداشته و بحث ریالی و مشکلاتی که از این دست داشت نیز حل نشده و باقی مانده است به نظر کنعانی زادگان می‌تواند بهترین گزینه برای خط دفاعی پرسپولیس باشد بازیکنی که سبک بازیش خیلی به سبک بازی تیم یحیی می‌خورد مدافعی که پاسورتر از گولسیانی است و پاس‌های بلندی می‌دهد و قادر است تیم را به نحو خوبی از حالت دفاع به حالت حمله ببرد .
‌درخصوص جذب شهاب زاهدی برای خط حمله پرسپولیس چه نظری دارید؟
شهاب زاهدی بازیکن خیلی خوبی است که در تیم‌های اروپایی مختلفی که حضور داشته عملکرد خیلی خوبی داشته است بازیکنی که با وجود اینکه پست تخصصی‌اش مهاجم نیست اما در سبک کاری یحیی که وینگر در آن نقش خاصی دارد قادر است نقش مهمی در کار تیمی پرسپولیس ایفا کند. با وجود این حتماً به یک مهاجم تاپ خارجی دیگر نیاز داریم چون بحث آسیا و حضور در دو جام داخلی و دفاع از دو عنوان قهرمانی مطرح است و موضوع کم اهمیت نیست که بخواهیم از کنارش بی‌تفاوت بگذریم .
‌خبرهایی رسیده که ظاهراً سر لک هم در صدد جدایی از پرسپولیس است!
بی پولی واقعاً برای تیم مشکل ساز می‌شود. سروش و میلاد دو رکن مهم خط میانی پرسپولیس بودند و در این بین سرلک حکم سپر تیم را داشت که با جدایی‌اش واقعاً تیم دچار مشکل می‌شود و در خط میانی مشکل به وجود می‌آید بازیکنی که بهترین مکمل برای سروش بود و قادر بود که در کارهای دفاعی بالانس خوبی به خط میانی تیم بدهد و تمام ضربات اول را بزند .
‌مشکل پرداخت نشدن پاداش‌ها برای پرسپولیس به نظرمشکل ساز شده است!
من واقعاً نمی‌دانم چرا پاداش بازیکنان پرسپولیس پرداخت نمی‌شود و مدیریت که در چند مقطع گذشته بد کار نکرده بود در این مقطع مانده و کاری نمی‌تواند از پیش ببرد. در این بین اگر شروع تمرینات یکی دو هفته هم دیرتر از سایر تیم‌ها برگزار شود مشکلی نیست البته به شرط آنکه همه بازیکنان در این مدت جذب شده و تیم به شکل کامل بتواند استارت بزند و تمریناتش را آغاز کند .
‌با این همه مشکلات فکر نمی‌کنید سر مربی تیم چرا مصاحبه نکرده و اعتراض نمی‌کند؟!
یحیی مربی با سیاست و صبوری است و فعلاً مدارا می‌کند چون کاری هم از دستش بر نمی‌آید .
‌با شرایطی که سایر تیم‌های مدعی در امر نقل و انتقالات داشته‌اند فکر نمی‌کنید شانس قهرمانی پرسپولیس کمتر به نظر می‌رسد؟
من احساس می‌کنم در هر صورت یک جای کار می‌لنگد که به تیم پرسپولیس هیچ کمکی انجام نمی‌شود و دست‌هایی در کار است که نمی‌خواهند تیم در حساس‌ترین مقطع فصل  پاداش فصل پیش بازیکنانش پرداخت شود و تیم بازیکن جدید بگیرد. تیمی که نماینده اول ایران است و هر جامی که در ایران بوده گرفته است از این‌رو شاید پای مسائلی در میان است تا تیم نتواند روند موفق سال‌های قبلی اش را ادامه دهد. به هر حال مدیر عامل باشگاه هم کارمند وزارت ورزش است و مشخص است اگر پولی به باشگاه تزریق نشود عملاً ایشان هم نمی‌توانند کاری انجام دهند .

جستجو
آرشیو تاریخی