خانمحمدی:

سرمربی رقیب سنتی پرسپولیس فلسفه کاری اش را تغییر نمی‌دهد

حسن خانمحمدی بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است سرمربی جدید تیم رقیب بواسطه تغییر تیمش و حضور در تیم استقلال فلسفه کاری اش را تغییر نخواهد داد و با همان سیستم قبلی به کارش ادامه خواهد داد . بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه صحبتی که در رابطه با مربی تیم رقیب مد نظر دارد می‌افزاید: هر مربی فلسفه کاری خاص خودش را دارد. در این بین اصول کاری سرمربی جدید تیم رقیب هم بستن تمام فضای دفاعی وفشرده دفاع کردن و استفاده از ضد حملات در زمان کارهای هجومی است که تیمش بتواند به خواسته خودش برسد و به تیم‌های مقابل ضربه بزند .
خانمحمدی تأکید می‌کند: تغییر تیم موجب نمی‌شود که سرمربی تیم فلسفه کاری اش را تغییر دهد چون اگر اقدام به این مهم نماید سر مربی تیم فلسفه کاری اش را زیر سؤال خواهد برد به همین دلیل سرمربی استقلال به هیچ وجه فلسفه‌ای که در تیم‌های فولاد و نساجی و سایر تیم‌هایی که به کار می‌گرفت را تغییر نداده و با همان روش و سیستم قبلی به کارش ادامه خواهد داد .
مدافع راست اسبق پرسپولیس در رابطه با این سؤال که سبک مربی استقلال در دربی‌ها برای پرسپولیس مشکل ساز نخواهد شد این گونه توضیح داده و در این رابطه می‌گوید:
روش یحیی استفاده از تمام فضای زمین و مالکیت بر توپ و میدان است که قطعاً با این روش در دربی هم بازی خواهد کرد و در این بین قطعاً سرمربی پرسپولیس برای سبک خاص استقلال فکر و تدابیرخاصی در نظر خواهد گرفت که چگونه از دفاع فشرده استقلال بگذرد تا در دربی تیمش و خودش در دام تله‌های دفاعی رقیب سنتی گیر نیفتد. خانمحمدی در پایان دررابطه با شرایط مدافعان کناری پرسپولیس گفت: حتما در دفاع کناری پرسپولیس نیاز به تقویت دارد خصوصاً در دفاع چپ که حتماً پرسپولیس باید در مدافع چپ رونده‌ای را به خدمت بگیرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی