صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

اسلامی‌خواه: انتخاب خیلی قشنگی داشتم
قائم اسلامی‌خواه، هافبک فصل گذشته مس رفسنجان به‌عنوان نخستین خرید هوادار معرفی شد و چراغ نقل و انتقالات این باشگاه تهرانی را روشن کرد. او می‌گوید: «فوتبال حرفه‌ای است و تغییرات در فوتبال طبیعی است. جا دارد از همه عوامل تیم قبلی‌ام، مس رفسنجان و همه مردم رفسنجان تشکر کنم. انتخاب قشنگی داشتم، چون از خیلی وقت پیش حس نزدیکی به این باشگاه می‌کردم و هوادار را مثل خانواده‌ خودم می‌دانم. کلی رفیق و آشنا اینجا هست و حس غریبی ندارم. امیدوارم فصل خیلی خوبی داشته باشم. رزومه آقای فکری کاملاً مشخص است و من هم با اطلاع کامل و یک حس خیلی خوب قرارداد بستم و مربی می‌تواند در این چالش تأثیرگذار باشد. حس فوق‌العاده‌ای داشتم تا کنار هم سال خیلی خوبی را رقم بزنیم. ما همه به کمک یکدیگر و کنار بازیکنان قدیمی، کادرفنی و کل مجموعه تلاش می‌کنیم سال فوق‌العاده‌ای را رقم بزنیم. خودم می‌دانم چه کلمه‌ای را به کار می‌برم، سال «فوق‌العاده» که لیاقتش را هم داریم.» او با اشاره به فصل پیش رو این‌طور می‌گوید: «من کاملاً از جو اینجا باخبر بودم و می‌دانستم باشگاه آرام و منظمی است. حس خیلی خوبی است که در روز اولت خیلی راحت باشی و با اعتماد به‌نفس کامل کار کنی. وقتی به تیم جدیدی می‌روی مسئولیت سنگینی‌ داری و من ذهنی، روحی و فیزیکی آماده یک اتفاق بزرگم تا کنار بقیه نفرات به چیزی که در ذهنم دارم برسم. ما را امسال خاص‌تر و ویژه‌تر ببینید و منتظر اتفاقات بزرگ باشید.»
 
 
شمس آذر تکذیب کرد
در شرایطی که تیم فوتبال شمس‌آذر پس از کسب قهرمانی فصل گذشته لیگ دسته اول، این روزها تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ برتر پیگیری می‌کند، باشگاه سایپا با ارسال نامه‌ای به سرپرست سازمان لیگ نسبت به استفاده قزوینی‌ها از یک بازیکن شکایت کرده است. سایپا اعتقاد دارد سید مجتبی حسینی، بازیکن شماره ۲۱ تیم شمس آذر با وجود مشمول بودن به خدمت سربازی، در ۹ مسابقه برای این تیم به شکل غیرقانونی به زمین رفته است.
 باشگاه سایپا با استناد به رأی صادر شده برای نفت امیدیه در مسابقات فصل 1400-99  لیگ دسته دوم، خواستار رسیدگی سازمان لیگ و کمیته انضباطی به پرونده بازیکن مذکور شمس‌آذر و صدور رأی ۳ بر صفر شدن بازی‌هایی شده که حسینی برای شمس آذر به زمین رفته است. رونوشت این درخواست به رئیس کمیته انضباطی فدراسیون هم ارسال شده است.
البته خیلی زود این خبر از سوی مسئولان باشگاه شمس‌آذر‌قزوین تکذیب  و آن را شیطنت نامیدند. این تیم در حال حاضر برای حضور قدرتمند و با هدف بقا در لیگ بیست‌وسوم آماده می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی