صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و دو - ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

لیگ یک

استارت استقلال خوزستان از سه‌شنبه
تیم فوتبال استقلال خوزستان که این فصل به لیگ برتر صعود کرده از روز سه‌شنبه تمریناتش را برای فصل آینده در تهران آغاز خواهد کرد. گرمای شدید اهواز مانع از تمرین تیم در اهواز می‌شود و به همین دلیل آبی‌پوشان اهواز امروز به تهران می‌آیند و در زمین الیاف تمرینات خود را برگزار خواهند کرد. استقلال خوزستان فصل گذشته بعد از شمس آذر قزوین دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر بود. سیروس پورموسوی سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان در لیگ برتر هم هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.
 
 
خرید جدید هوادار:
نمی‌دانستم تیم قبلی‌ام سپاهان است یا ملوان
سبحان پسندیده که در دو فصل گذشته به‌عنوان سرباز در ملوان حضور داشت، پس از جدایی قطعی از سپاهان، هواداری شد. او در مورد تیم سابقش می‌گوید: «خودم هم الان که خواستم امضا کنم نمی‌دانستم باشگاه قبلی‌ام را سپاهان بنویسم یا ملوان! من با باشگاه سپاهان قرارداد داشتم و در ملوان سربازی را گذراندم. خدا را شکر کرده و تشکر می‌کنم از آقای فکری و امیدوارم یک فصل خوب را کنار هم داشته باشیم. در لیگ یک با ملوان، فصلی که هوادار صعود کرد چند بار رو‌به‌روی هم بازی کردیم، ولی متأسفانه ما باختیم، ولی این تیم را دنبال می‌کردم.» او انگیزه‌های بسیاری برای آغاز فصل جدید دارد: «خیلی حس و حال خوبی دارم و انگیزه دارم که فصل شروع شود و امیدوارم کنار هم فصل خوبی داشته باشیم. هرکس دوست دارد در پست خودش در لیگ بهترین باشد و انگیزه فردی من هم همین‌طور است. با چنین هدفی این فصل وارد لیگ می‌شوم. رتبه تک‌رقمی رو به بالا هم هدف تیمی خوبی است که با همت بازیکنان و کادرفنی شدنی است.»
 
 
گردان تمدید کرد

 

 

 


پس از عقد قرارداد همکاری با محمد عباس‌زاده، شاهین توکلی و جفرسون باهیا و تمدید با کریستوفر کنت، ساسان انصاری، مجتبی نجاریان، سعید واسعی، محمد آبشک و وحید حیدریه، این بار مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با شهاب گردان توافق کردند تا این گلر باتجربه همچنان وظیفه حفاظت از دروازه این تیم را عهده‌دار باشد.گردان طی سه فصل گذشته مجموعاً سه هزار و 832 دقیقه برای تیم فولاد به میدان رفته و عملکرد او در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باعث شده بود تا این بازیکن به‌صورت مشترک و به همراه سه دروازه‌بان دیگر عنوان برترین گلر رقابت‌ها را از آن خود کند. فولادی‌ها در پایان این جلسه با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد، تصویر مشترک خود را به کتاب مقدس مسلمانان مزین کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی