صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و یک - ۱۲ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و یک - ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

انگلیسی‌ها همچنان پیگیر
طارمی، گزینه‌ای ارزان برای یونایتد
طبق گزارش رسانه‌های انگلیس باشگاه منچستریونایتد به مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران و عضو باشگاه پورتو علاقه‌مند است. در همین رابطه سایت «UtdDistrict» انگلیس خبر داد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با توجه به خریدهای گرانقیمت قابل انتظار در تابستان گزینه ارزان و به صرفه‌ای برای شیاطین سرخ به شمار می‌آید. البته باشگاه منچستر یونایتد تنها مشتری طارمی محسوب نمی‌شود، بلکه باشگاه میلان و سویا هم به‌دنبال جذب ستاره تیم ملی ایران هستند. طارمی از باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد نجومی 30 میلیون یورویی داشت ولی این پیشنهاد را رد کرد. ستاره ایرانی قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. قرارداد طارمی با پورتو تا سال 2024 اعتبار دارد. طبق گزارش رسانه‌های پرتغال باشگاه پورتو در صورت دریافت پیشنهاد خوب حاضر است ستاره ایرانی و آقای گل لیگ برتر پرتغال را بفروشد.
 
 
تمجید سرمربی پالما از سالار
هیجان آقاپور
برای بازی در لالیگا
سالار آقاپور بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی فوتسال ایران به‌صورت رسمی با امضای قراردادی سه ساله به عضویت تیم پالما اسپانیا درآمد. آقاپور سومین بازیکن ایرانی پالما در کنار مسلم اولادقباد و حسین طیبی است. «آنتونیو وادیلو»سرمربی پالما بعد از جذب آقاپور از این خرید جدید تیمش استقبال کرد و گفت: «از حضور سالار بسیار خوشحالم زیرا او بازیکنی است که مدت‌هاست دنبالش می‌کنیم و بسیار با استعداد است.» وی با اشاره به توانایی‌های آقاپور در نبردهای تک به تک و مهارت او در استفاده از دو پا گفت: «ما هیجان زده‌ایم. برای هماهنگی و سازگاری سالار باید با او صبور و آرام باشیم اما من فکر می‌کنم که مسلم اولادقباد و مهم‌تر از همه، همراهی طیبی برای تسهیل این سازگاری، چه از نظر اجتماعی و چه ورزشی، مهم خواهد بود. ما می‌دانیم که سالار بازیکنی است که می‌تواند در لیگ اسپانیا شگفتی‌ساز شود.» همچنین سالار آقاپور که تا چند هفته دیگر برای انجام کارهای نهایی قراردادش راهی اسپانیا می‌شود، با بیان اینکه از حضور در تیم قهرمان اروپا خوشحال است، گفت: «پالما یک باشگاه الگو و پیشرو در بهترین لیگ جهان است و بازی در آن مرا هیجان‌زده می‌کند.»
 
 
نوراللهی در صربستان و عربستان
 اردوی تیم فوتبال الوحده در صربستان تا 17 جولای ادامه خواهد داشت و این تیم در اردوی خود دو بازی تدارکاتی برابر تیم‌های اف سی دیچیچ مونته‌نگرو و نووی پازار صربستان برگزار می‌کند. پس از پایان اردو، اعضای تیم الوحده به ابوظبی، پایتخت امارات برمی‌گردند و سپس یک روز بعد به شهر ابهای عربستان سفر می‌کنند تا به منظور آمادگی برای حضور در مرحله گروهی جام ملک سلمان، اردویی هشت روزه در این شهر داشته باشند. مدیریت الوحده که برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را پیش برده و روز گذشته نیز قرارداد خود را با احمد نوراللهی نهایی کرده، پس از جذب پیتسو موسیمانه، سرمربی اهل آفریقای جنوبی، به‌دنبال بازگشت به سکوی قهرمانی است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی