صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و یک - ۱۲ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و یک - ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

موعد قسط سوم رادو نزدیک شد
باشگاه پرسپولیس طی توافقی که با بوژیدار رادوشویچ دارد باید در بازه زمانی 15 ژانویه 2023 (25 دی ماه 1401) تا نهم نوامبر2023 (18 آبان‌ ماه 1402) طی چهار قسط مطالبات 850 هزار یورویی این دروازه‌بان کروات را به حساب او واریز کند که بر همین اساس نیز تاکنون دو قسط 250 و 200 هزار یورویی به این بازیکن پرداخت شده است. حالا موعد پرداخت قسط سوم مطالبات پرسپولیس به او نزدیک شده است و این باشگاه باید مبلغ 200 هزار یورو تا حدود 10 روز دیگر به حسابش واریز کند. پرسپولیس در حالی کمتر از 10 روز تا پرداختی 10 میلیارد تومانی فاصله دارد که هم درگیر نقل و انتقالات است هم به خاطر پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان و مربیان فصل گذشته با بحرانی عجیب گرفتار شده و تمرینات تیم یحیی هنوز آغاز نشده است.
 

یحیی قید یاسین را زد
علاقه یاسین سلمانی برای بازی در پرسپولیس سبب مذاکرات اولیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه سرخپوشان با مدیربرنامه‌های این بازیکن شد. درویش ادامه مذاکرات را مشروط به پذیرش سلمانی از سوی یحیی گل‌محمدی کرد اما سرمربی سرخپوشان پایتخت نظر مثبتی نسبت به جذب سلمانی ندارد. گل‌محمدی حضور میلاد سرلک و سینا اسدبیگی به همراه محمد عمری را برای میانه میدان پرسپولیس کافی می‌داند. از این‌رو به درویش اعلام کرده است هیچ علاقه‌ای به جذب این بازیکن ندارد تا سلمانی سایر پیشنهادات خود از باشگاه‌های استقلال، تراکتور، گل‌گهر و فولاد خوزستان را بررسی کند. البته جالب اینجاست که درویش مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرد و به نظر می‌رسد که سلمانی در راه استقلال است. نکته اینجاست که همین اتفاق منجر به این شده تا هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از مدیران پرپسولیس انتقاد کنند چرا که معتقدند این بازیکن در لیست بزرگسال قرار نمی‌گرفت و باید جذب می‌شد.
 

پیشنهاد چاوز برای عبدی رد شد
خبر آمده چند هفته پیش باشگاه چاوز پرتغال خواهان جذب مهدی عبدی شده اما از آنجایی که عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد جدایی از این تیم و رفتن به لیگ پرتغال منوط به موافقت باشگاه پرسپولیس بود. در عین حال باشگاه پرسپولیس با این پیشنهاد موافقت نکرده و با این حساب مهدی عبدی این فصل هم همراه پرسپولیس خواهد بود.
خبر پیشنهاد چاوز برای به خدمت گرفتن عبدی در هر بازه نقل و انتقالاتی در حالی مطرح می‌شود که هچ مقام مسئولی در باشگاه پرسپولیس در این باره خبری نداده و تأیید نکرده است.


درویش قانون سقف بودجه را امضا نکرده
در شرایطی که ماجرای تعیین سقف بودجه نقل و انتقالاتی برای باشگاه‌های لیگ برتری محل اختلاف برخی باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال شده است برخی از مدیران باشگاه‌های لیگ برتری صورتجلسه مربوط به پذیرفتن این قانون را امضا نکرده‌اند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یکی از افرادی است که مطابق انتطار این قانون را قبول ندارد و آن را امضا نکرده است.
این در حالی است که قنبرزاده گفته بود غیر از ساکت مدیرعامل سپاهان 15 مدیرعامل لیگ برتری این صورتجلسه را امضا کرده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی