صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و چهل و یک - ۱۲ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و چهل و یک - ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

آقای مدیرعامل، سرمربی مس شد!
باشگاه مس کرمان که دو هفته قبل رسول خطیبی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده بود و با حضور وی امید زیادی برای صعود و بازگشت دوباره به لیگ برتر داشت، پس از جدایی وی به مقصد پیکان، وارد روند انتخاب سرمربی جدید شد که به طور رسمی هدایت تیمش را به محمود محمودی‌نیا سپرد.
محمود محمودی‌نیا که تجربه مدیرعاملی بلندمدت در باشگاه مس کرمان را دارد و فصل گذشته نیز به‌عنوان دستیار در کنار فرزاد حسین‌خانی در لیگ برتر فعالیت داشت، حالا با نظر باشگاه مس کرمان به‌عنوان سرمربی جدید نارنجی‌پوشان انتخاب شده است.
باشگاه مس کرمان طی روزهای گذشته سه جلسه مذاکره جدی با وحید فاضلی، سرمربی سابق نساجی و مربی فصل گذشته آلومینیوم اراک داشت و به دنبال انتخاب وی به‌عنوان سرمربی جدید خود بود ولی برنامه نارنجی‌پوشان تغییر کرد و در نهایت محمود محمودی‌نیا هدایت مس را برعهده گرفت. مس کرمان که سال گذشته با هدایت حسین‌خانی به لیگ برتر صعود کرده بود، حالا دوباره یک انتخاب از بین مربیان بومی خود انجام داده تا در فصل جدید لیگ دسته اول حاضر شود و برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران برنامه‌ریزی
کند.


فرعباسی: امیدوارم فصل آینده در بالای جدول باشیم
حبیب فرعباسی دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره تمدید قراردادش می‌گوید: «من دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشتم و یک فصل دیگر هم آن را تمدید کردم. قبلاً گفته بودم که در ذوب‌آهن احساس آرامش دارم و اینجا را مثل خانه خودم می‌دانم. خوشحالم که پیراهن ذوب‌آهن را بر تن می‌کنم و امیدوارم فصل خوبی را با این تیم سپری
کنم.»
او با اشاره به انتخاب محمد ربیعی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اینطور می‌گوید: «این برای اولین بار است که با ایشان کار خواهم کرد، ولی باید بگویم که آقای ربیعی در این چند سال توانایی‌های خودش را نشان داده است و وقتی با او صحبت کردم متوجه شدم که هدف‌های مهم و خوبی برای موفقیت در ذوب‌آهن دارد. ذوب‌آهن تیمی ریشه‌دار در فوتبال ایران است که سابقه قهرمانی در جام حذفی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. تیم ما با مهدی تارتار به ثبات رسید و حالا امیدوارم که فصل آینده ذوب‌آهن را در بالای جدول ببینیم. هواداران هم انتظار دارند فصل متفاوتی را رقم بزنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی