صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

 

نایب قهرمانی کبدی ایران در قهرمانی آسیا
تیم ملی کبدی ایران در پایان مسابقات قهرمانی آسیا با شکست در فینال به مدال نقره رسید. تیم ملی کبدی ایران که دیروز با پیروزی ۷۰ بر ۱۳ مقابل ژاپن به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید، در دیدار نهایی به مصاف هند رفت و در این بازی با نتیجه ۳۲ بر ۴۱ شکست خورد و روی سکوی دوم ایستاد.
تیم ملی کبدی ایران در مرحله گروهی مقابل چین‌تایپه، هنگ‌کنگ، کره جنوبی و ژاپن پیروز شد و برابر هند شکست خورد اما با این وجود به فینال رسید. شاگردان مازندرانی در فینال نیز دومین شکست خود را برابر هند در این رقابت‌ها متحمل شدند. حیدرعلی اکرامی، میلاد جباری، وحید رضایی‌مهر، محمدرضا شادلو، معین شفقی، امیرمحمد ظفردانش، احمدرضا عسگری، سعید غفاری، امین قربانی، محمدرضا کبودراهنگی، علیرضا میرزاییان و محمدکاظم ناصری، ‎بازیکنان تیم ملی کبدی ایران در این مسابقه‌ها بودند. غلامرضا مازندرانی، سرمربیگری و وحید خراقانی، سرپرستی این تیم را بر عهده داشتند. یازدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا با حضور شش تیم برگزار شد و برای تیم ملی ایران حکم رقابت‌های تدارکاتی برای بازی‌های آسیایی هانگژو را داشت.


برای آمادگی تیم ملی در مسیر دیویس کاپ
تنیسورهای روس به اردوی ایران اضافه شدند
اردوی تیم ملی تنیس ایران به منظور حضور در رقابت‌های دیویس‌کاپ ۲۰۲۳ در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حالی پیگیری می‌شود که چهار بازیکن روس از دیروز به این اردو اضافه شدند. سامیار الیاسی، امیرحسین بادی، حسام یزدی، علی یزدانی، حمیدرضا نداف و سینا مقیمی نفرات دعوت شده از سوی محمدرضا توکلی به اردوی تیم ملی تنیس ایران هستند. تمرینات آماده‌سازی ملی‌پوشان کشورمان و تیم روسیه تا ۱۴ تیرماه در زمین‌های تنیس انقلاب پیگیری می‌شود. رقابت‌های دیویس‌کاپ ۲۰۲۳ از ۲ مرداد در کشور سریلانکا آغاز می‌شود و دو تیم برتر این رویداد جواز حضور در مرحله پیش مقدماتی جهانی را به دست می‌آورند.


رقابت‌های هندبال جوانان آسیا
شکست دختران ایران برابر چین در گام نخست
تیم ملی هندبال دختران ایران در نخستین دیدار خود از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل چین به میدان رفت که در پایان این دیدار با نتیجه ۲۳بر۲۹ شکست خورد. شاگردان محمدخانی در این مسابقات در گروه B با هند، ازبکستان، چین و چین تایپه همگروه هستند و امروز( شنبه) در دومین دیدار خود از مرحله گروهی از ساعت ۹:۳۰ به مصاف ازبکستان می‌روند. در گروه مقابل نیز تیم‌های هنگ کنگ، قزاقستان، کویت، ژاپن و کره حضور دارند.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی