صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سی و نه - ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

درخواست انجمن ورزشی‌نویسان از شهرابی
انجمن ورزشی‌نویسان نسبت به اتفاقات تمرین استقلال واکنش نشان داده و از شهرابی، مدیرکل حراست ورزش و جوانان خواسته نسبت به وقایع رخ داده در تمرین و حضور افراد سابقه‌دار پیگیری‌های لازم را انجام دهند. در بیانیه‌ای که از سوی انجمن صادر شده آمده: بدینوسیله ضمن ابراز انزجار از پدیدآورندگان این اتفاق تلخ و ناگوار، مراتب شکایت همکاران رسانه‌ای و خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در ورزشگاه محل تمرین باشگاه استقلال را از صحنه‌گردانان و عوامل دخیل در این ماجرا اعلام داشته و از جنابعالی انتظار داریم برخورد تنبیهی و انضباطی لازم در این باره صورت پذیرفته و نتایج اقدامات نیز اطلاع‌رسانی شود. پیشاپیش از پیگیری و اقدام مؤثر شما سپاسگزاریم.
 
توافق با نادری
محمد نادری به احتمال زیاد قراردادش را بزودی با استقلال منعقد خواهد کرد. البته حضور نادری در استقلال منوط به فراهم شدن مقدمات مالی است و تا زمانی که مدیران باشگاه استقلال نتوانند بودجه لازم برای جذب این بازیکن را فراهم کنند، نادری قراردادی به صورت رسمی منعقد نخواهد کرد. این بازیکن فعلاً به مسئولان استقلال اعلام کرده حاضر است فصل بعد با استقلال باشد اما مسئولان استقلال هم باید در راستای پرداخت مطالبات او اقداماتی انجام دهند تا این توافق نهایی شود.
 
حمایت قربانی و صادقی از سیدحسین
امیرحسین صادقی، پیشکسوت استقلال معتقد است که برخی هواداران استقلال نسبت به سیدحسین حسینی رفتار نامناسبی داشته‌اند و نباید با این حجم از انتقادات به سمت و سوی او حمله می‌کردند. در کنار صادقی اما باید به اظهارات اخیر پیروز قربانی هم اشاره داشت که او نیز از حسینی حمایتی تمام قد داشته و صراحتاً اعلام کرده نباید به دلیل یک فصل نه چندان خوبی که استقلال داشته، این دروازه‌بان از استقلال کنار گذاشته شود. به جز قربانی و صادقی دیگر پیشکسوتان استقلال نیز از حسینی حمایت کرده‌اند و مشخص نیست که براساس چه توجیه فنی استقلال می‌خواهد چنین دروازه‌بانی را از دست بدهد. البته اگر باشگاه استقلال بتواند دروازه‌بان درجه یکی را به خدمت بگیرد، کنار گذاشتن حسینی توجیه‌پذیر است، در غیر این صورت جدایی این دروازه‌بان برای استقلال دردسرساز خواهد شد.
 
حمایت جلالی  از نکونام
ابوالفضل جلالی با این جملات از مربیگری نکونام حمایت کرده است: «آقای نکونام رکورددار بازی در تیم ملی است. کاپیتان تیم ملی بوده. 10 سال در اسپانیا بازی کرده و در لالیگا بازوبند کاپیتانی به بازو بسته. در مربیگری هم که آمار ایشان مشخص است. کار با آقاجواد آرزوی هر فوتبالیست ایرانی است و واقعاً دوست داشتم کار زیر نظر ایشان را تجربه کنم و مطمئنم در مدل بازی‌ای که ایشان ارائه می‌دهد، می‌توانم خودم را اثبات کنم.»

جستجو
آرشیو تاریخی